Coltern Skrevet September 15, 2005 Rapporter Share Skrevet September 15, 2005 Det er en WRX STI, med dekorer fra sponsorer trur jeg! såtr litt om den her HER :) Siter Pioneer--JBL--Momo Polk--Optima-SoundMagus :) STP støydemping. Bil: Mitsubishi Galant -97 G8. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet September 15, 2005 Rapporter Share Skrevet September 15, 2005 Det er en WRX STI, med dekorer fra sponsorer trur jeg! såtr litt om den her HER :) Hei, i følge innleggene i linken, så er det en Impreza RX. Turbo er visst oppskrytt iflg. eieren. birthday Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TAG Skrevet September 15, 2005 Rapporter Share Skrevet September 15, 2005 2,0 rx. Eiern kaller seg for rx på alle forum også. har kjørt mye mot han på rudskogen når jeg hadde wrxen. Han er en dyktig sjåfør da og et meget bra oppsett på bilen og sliks gjør at han ikke trenger flere hundre hk for og holde følge med andre biler. Siter 2005 Impreza WRX x A4 tq / Golf stv / Sharan x Impreza wrx 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet September 15, 2005 Rapporter Share Skrevet September 15, 2005 Pen lyd er det også i den. Boxermotor uten turbo er ikke så ofte man ser og hører med skikkelig eksosanlegg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalheim Skrevet September 15, 2005 Rapporter Share Skrevet September 15, 2005 Er en RX ja, med fullt Tein oppsett vistnok.Gikk 1:56 runder på ACR på vått! har den ikke sti bremser å? Siter 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet September 15, 2005 Rapporter Share Skrevet September 15, 2005 har den ikke sti bremser å? Jepp :-) Og ekte Sti hekkspoiler fra min bil! Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalheim Skrevet September 15, 2005 Rapporter Share Skrevet September 15, 2005 Jepp :-) Og ekte Sti hekkspoiler fra min bil! hehe, det var den ja. den skulle jo egentli jeg kjøpe, men dama bestilte sydenreise istede :\ Siter 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg