ford granada Skrevet September 14, 2005 Rapporter Share Skrevet September 14, 2005 Noen som vet hvor jeg kan få tak i skvettlapper?eller lage? Eller annet stæsj? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fotojan Skrevet September 15, 2005 Rapporter Share Skrevet September 15, 2005 Regner med at det er skvettlapper til bilcrossbil du mener og de lager du på enkleste måte. Skjær ut et passende stykke fra en plastkanne eller lignende og skru de fast. Siter Kjører bilcross med SAAB, men også VW Golf og andre biler som dukker opp. Utrolig, men det ble faktisk en totalseier i 2008!Besøk gjerne hjemmesiden: www.race.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford granada Skrevet September 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2005 Tenker mest på sånne du får kjøpt , men artig idè! Vil ha sånne litt myke som henger etter bilen.. Er så dyrt å kjøpe når de koster 199kr paret. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet September 16, 2005 Rapporter Share Skrevet September 16, 2005 De som de selger på Pedersen er såpass store at en kun trenger å kjøpe et par, så har du både framme og bak. Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford granada Skrevet September 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2005 Pedersen?Nettside`? vet Gundersen har men.... så de er store nok til foran og bak da..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet September 16, 2005 Rapporter Share Skrevet September 16, 2005 De skal ihvertfall ha, veit ikke om det ligger ute på siden dems men. tror det. http://www.pedersens-racing.no/bil/ Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg