Gå til innhold

Min Vectra A 89 mod

Ranger emnet

Johnsen

Anbefalte innlegg

Hei!

Kjeder meg litt her, så jeg slenger ut noen bilder...

kjøpte meg nye 17 toms felger i sommer, Momo GTR. Så bilen blei ein del bedre enn når jeg hadde 14 toms stålfelger med "nydlige" opelkapsler, 3 av en type og 1 annen :D

a80c7451.jpg

Hadde for ikke så lenge siden på noe rød sotespray på den gule delen av baklyktene, noe jeg vil anbefale, for d blei mye bedre. Men e d lovlig med rødt blinklys? :P Ser på enkelte amerikanere så er det røde blinklys...

8aa0e254.jpg

32a306a4.jpg

og selfølgelig måtte de orginale gule "niplene"/sideblinklysene byttes med hvite sideblinklys. Handla universalblink på bilextra... så det blei bedre enn de orginale i hvertfall. :D

Img_07001.jpg

framre og bakre støtfanger hadde jeg noe "back 2 black" på, men etter ein del regnbyger har det rent av, og fangerene ser like grå og stygge ut som de var for ikke så lenge siden. pga det har jeg lyst til å lakke midtre og nedre del av fangerene i bilens farge. Hørte på pris hos lakkerer, han sa fort og gale 3000kr. Syns d va litt mye så d får eg tenka på... :)

Men nå så eg har fått felgar, blei bilen høy... Noen så vil anbefala senking, og isåfall hvor mye? Har ikke lyst til å senke farten til 5 km/t i hver fartsdump for å ikke ta nedi, så d må ikke være for mye heller... Hva trenger jeg isåfall til dette? Fjærer, nye dempere? annet? Tar gjerne imot forslag

Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk)

Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B

X Vectra A 89mod 2.0i 8V

BCDMST

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Orange pærer har jeg satt i på sideblink og i baklys. ble ikke no særlig gult i baklysene for det, men men.

for å legge ut bilder registrerer du deg på http://www.photobucket.com. Der kan du laste opp bilder på nettet. Når du har gjort det kommer det opp ei url adresse eller noe under bildet du har lasta opp (begynner med IMG tror jeg). den linja kopierer du og limer den inn i meldingene dine her på bilforumet, dermed vil bilde vise hvis du gjør rett :D

Men tilbake til senking... er det noen som har noen gode rå-d her?

X Vectra A 89mod 2.0i 8V

BCDMST

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om du har senka, så trenger du jo ikke ha 5kmt over fartshumpene.. Når du ikke har lav fanger som tar nedi.. Eg må stoppe helt opp fremfor fartshumpene og sige over for ikke å ta nedi.... Men med din orginale, så går jo det fint...

Hei

Orange pærer har jeg satt i på sideblink og i baklys. ble ikke no særlig gult i baklysene for det, men men.

for å legge ut bilder registrerer du deg på http://www.photobucket.com. Der kan du laste opp bilder på nettet. Når du har gjort det kommer det opp ei url adresse eller noe under bildet du har lasta opp (begynner med IMG tror jeg). den linja kopierer du og limer den inn i meldingene dine her på bilforumet, dermed vil bilde vise hvis du gjør rett :D

Men tilbake til senking... er det noen som har noen gode rå-d her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jojo men eg vett om ei så kjøre ein vectra så e senka 40mm, bilen hennas tar neri under på midten av bilen i fartsdumper... og svogeren min hadde også tidligere ein vectra så va senka 40mm, den måtte han kjøre på en spesiell måte opp bakken i hagen vår for å ikke ta nedi. var bare slik jeg mente, og om noen har erfaring med 35 eller 40mm senking om det tar nedi i fartsdumper ol...

X Vectra A 89mod 2.0i 8V

BCDMST

Lenke til kommentar
Del på andre sider