egilbaevre Skrevet April 4, 2003 Rapporter Share Skrevet April 4, 2003 Har en 740 med 230et... Oppdaget akkurat at den orginale avlastningsventilen/bypassventilen er ødelagt.. Membranen er gåen og de sa på volvo at det ikke gikk an å fikse.. En ny ventil kostet 3600!!!!!!!!!!!! Det syns jeg blir litt drøyt.. Noen som har tips? Billige orginale ventiler å selge? Dumpventiler? Hvor får jeg kjøpt slikt.. Helst vil jeg ha en orginalventil.. Siter Aladin Oil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suggen Skrevet April 4, 2003 Rapporter Share Skrevet April 4, 2003 De billigste ventilene du får på trimsjapper er jo som regel til lukkede systemer da...koster sikkert ikke mer enn 900,- Siter '93 mercedes 320TE '03 peugeot 206sw '68 white M6 '64 amazon HGV osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henningl Skrevet April 4, 2003 Rapporter Share Skrevet April 4, 2003 Får vel Bosch resirkulerbar til rundt 200 kroner mener jeg? tror det er Saab som har dem. Er bare en dritt i plast, men funker fint som resirkulerbar. Siter Hostmaster http://www.200sx-ogn.org ----- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egilbaevre Skrevet April 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2003 Hvor får jeg kjøpt d? adresser? takk Siter Aladin Oil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg