Gå til innhold

Kjenner dere til disse merkene...

Ranger emnet

RCS

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg lurte bare på om dere som er i miljøet kjenner til disse merkene innen bilstereo: Morel, Sinfoni og EVUS Tech? Eventuelt hvilken "status" har disse i bilstereo miljøet i norge?

Vurderer disse merkene til min bil da jeg er blitt forespurt om sponsing blant annet... :-)

RCS

Tja, hva skal man si om status på disse ?

Morel holder jeg blandt de tre beste høyttaler produsentene jeg har vært borte i.

Sinfoni har jeg ikke personlig erfaringer med, men det jeg har sett av innmatsbilder av forsterkerene deres har sett meget bra ut, jeg vet de har fått mye positiv omtale i bl.a Danmark.

Evus Tech er ett ukjent merke for de fleste, de lager mest tilbehør til bilstereo og det er endel spennende ting på gang innenfor andre varegrupper. Kvaliteten på tilbehøret ser bra ut, til en fornuftig pris.

Mvh

Lars Engen

lars76@online.no

http://members.cardomain.com/arosa

Team Bling Bling:

Pioneer P9+P9 DSP

Pioneer DVD+DAB

Soundstream TR forsterkere

Soundstream Van Gogh subbere

Soundstream kondensator

Eton Midbass/Mellomtone

MT diskant

Monster Cable

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må nok også si meg enig med Lars her at Morel er også for meg en av få høyttalermerker jeg setter svært høyt. Men det er viktig å poengtere at dem nok ikke passer for alle.

Uansett kan man lett gjøre vesentlig dårligere valg enn Morel.

Når det gjelder Sinfoni, har jeg aldri hørt en forsterker fra dem, men ryktene tilsier at dem er ytedyktige. Av en eller annen grunn ikke veldig godt likt av tysk presse, men dette trenger overhodet ikke å være noe galt med produktene. Selv har jeg stor tro på Sinfoni, og håper Pål har klar en bil jeg kan høre på en gang.

Evus er av akkurat samme kvalitet som de aller fleste koblingtilbehør på markedet, men til en vesentlig hyggeligere pris. Du finner igjen mange av koblingsboksene i sortementet til bl.a Stinger, Tsunami, Raptor m.f. Når det gjelder slike type ting, er dem som oftest OEM produsert av fabrikker som produserer for "alle de andre" også.

I mine øyne er det kun et tilbehørsprogram som skiller seg ut på en positiv måte fra alt annet på markedet, og nei, det er ikke EFX som jeg fører.

mvh

Glenn

Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Skjønner at dette er litt nye produkter... Høres jo veldig interesangt ut. Hva menes med Israels utgave kontra USA? Er de prod i israel noen av dem og andre i USA?

Hva er kriteriene for å delta i EMMA? Er det importør som må være godkjent på forhånd osv...? Kan man ikke bygge en rå stereo og stille opp? Regner med at det ikke altid er de bilene som ser best ut som spiller best, så dere har vel forskjellige klasser? Kan jeg for eks stille med min pick up om jeg bygger stereo i den?

RCS

http://www.Modifisert.net _ Norges største sammling av bilrelaterte linker av entusiast for entusiaster.

Mitt bilstereo prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=160247

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Skjønner at dette er litt nye produkter... Høres jo veldig interesangt ut. Hva menes med Israels utgave kontra USA? Er de prod i israel noen av dem og andre i USA?

Hva er kriteriene for å delta i EMMA? Er det importør som må være godkjent på forhånd osv...? Kan man ikke bygge en rå stereo og stille opp? Regner med at det ikke altid er de bilene som ser best ut som spiller best, så dere har vel forskjellige klasser? Kan jeg for eks stille med min pick up om jeg bygger stereo i den?

RCS

Ta deg en titt på http://www.emmaweb.no eller ta kontakt med Emmanorway her på forumet.

Ta å send en pm eller no til Morel så får du nok svar på det meste, og de kommer til å støtte emma til neste år..:)

Dra meg i Greker`n

Lenke til kommentar
Del på andre sider