Gå til innhold

HJELP ! please! hengerfeste på a4

Ranger emnet

Mehdi

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har nå vridd og prøvd meg på å få av hengerfeste på min audi a4 sedan. (95mod)

Noen som vet hvordan? må jeg av med hele bakfangeren? isåfall.. er det noen her som vet hvordan en orginal bakfanger til audi b5 sitter? VIL ha den av :P

takk takk for alle svar folkenz.. håper dere klarer å hjelpe meg.. fordi jeg har virkelig vridd meg i vinkel!

`99 Audi S3

x`95 Audi A4

x`88 Golf 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler på at du må av med fangeren men uansett;

Det er 2 skruer i bagasjerommet som må løsnes.

CIMG1779.jpg

ellers så må presse ned fangen på sidene og dra den utover der du ser fangeren er løs på dette bildet...

Etter det er det bare å trekke den av :)

99' Audi A8 4.2 Quattro http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153036

85' Mærche

X-96' Audi A4TQ, X-95' Audi A4TQ, X-84' Audi 80cl

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=118129

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vell. om hengerfestet ditt er festet som mitt, må du av med bakfangeren.

Det var hvertfall 4 skruer på hver side i bagasje rommet mitt som måtte løsnes, deretter er det vell skruene som er i hjulbuene bak.

Så er det bare å røske å dra til du får av bakfangeren, denne sitter utrolig godt fast.

Deretter må du ta av den bjelken som hengerfestet sitter i, for så å kutte av hengerfestet med en vinkelsliper ellerno.. og så er det å montere igjen, på lik måte som du demonterte, (Bare omvendt rekkefølge ;) )

PROSJEKT PASSAT1 '98
PROSJEKT A4 XXLINE '95 gamle bilen

NÅ ~ VW Passat GTE '16

X ~ VW Passat `08 SportLine
X ~ VW Passat `98
X  ~Audi A4 `95
Member of VW Audi Club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vell. om hengerfestet ditt er festet som mitt, må du av med bakfangeren.

Det var hvertfall 4 skruer på hver side i bagasje rommet mitt som måtte løsnes, deretter er det vell skruene som er i hjulbuene bak.

Så er det bare å røske å dra til du får av bakfangeren, denne sitter utrolig godt fast.

Deretter må du ta av den bjelken som hengerfestet sitter i, for så å kutte av hengerfestet med en vinkelsliper ellerno.. og så er det å montere igjen, på lik måte som du demonterte, (Bare omvendt rekkefølge ;) )

så masse skruer det var med deg da!? :)

99' Audi A8 4.2 Quattro http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153036

85' Mærche

X-96' Audi A4TQ, X-95' Audi A4TQ, X-84' Audi 80cl

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=118129

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, fant ut at jeg må av med hele bakfangern. men du snakket om 8 skruer i bagasjerommet? hvor ligger disse henn? og er du sikker på at det er så mange skruer.. (snakk om en a4 95mod sedan) også var det 2 skruer i hver hjulbue bak?

takk takk for den som klarer å svare på dette:P

`99 Audi S3

x`95 Audi A4

x`88 Golf 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, fant ut at jeg må av med hele bakfangern. men du snakket om 8 skruer i bagasjerommet? hvor ligger disse henn? og er du sikker på at det er så mange skruer.. (snakk om en a4 95mod sedan) også var det 2 skruer i hver hjulbue bak?

takk takk for den som klarer å svare på dette:P

Hehe, Jeg surra litt, det er vell 6 skruer tilsammen, DVS 3 på hver side under matta i bagsjen. Som holder bjelken på plass.

PROSJEKT PASSAT1 '98
PROSJEKT A4 XXLINE '95 gamle bilen

NÅ ~ VW Passat GTE '16

X ~ VW Passat `08 SportLine
X ~ VW Passat `98
X  ~Audi A4 `95
Member of VW Audi Club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider