Gå til innhold

dakar bilen min

Ranger emnet

audi-a3-turbo

Anbefalte innlegg

har et probb med bilen min når det nærmer seg null grader ute å jeg skal starte opp bilen om morran.. hvis det er nesten 0 grader ute å jeg skal starte bilen så går den å fjusker å nesten ikke går på tomgang.motor lampa lyser og (høres ut som om den går på bare 3 syl) så etter at den har gått litt å jeg kan gi litt gass så går den fint. . vert på olerud å feil søkt. men der registerte ikke diagnose måler`n at bilen min gikk på tomgang. så de sa jeg kunne prøve å bytte luft mengde måler å en temp føler. for fikk noe feil på lmm. hvis det ikke funka så sa de at hjærnen min var ødelagt å at jeg måtte kjøpe ny :nono:

bilen er chippet å har kn filter og lukket forge dump.

noen som har hatt lignende probb før??

mvh alex

2001 audi S3 260 hk

2007 Golf V GT 170 hk *solgt*

2002 Golf Gti benket til 235 hk *solgt*

1984 Nissan Cherry 1,3 :thumb *solgt

1999 mod Golf tdi 110 hk Highline *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ring eller stikk nedom FMS... Er vel der den er chippa eller?

tlf. 62955990

stemmer det. er der den er chippa. må nok dit å ta en prat med dem

2001 audi S3 260 hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har et probb med bilen min når det nærmer seg null grader ute å jeg skal starte opp bilen om morran.. hvis det er nesten 0 grader ute å jeg skal starte bilen så går den å fjusker å nesten ikke går på tomgang.motor lampa lyser og (høres ut som om den går på bare 3 syl) så etter at den har gått litt å jeg kan gi litt gass så går den fint. . vert på olerud å feil søkt. men der registerte ikke diagnose måler`n at bilen min gikk på tomgang. så de sa jeg kunne prøve å bytte luft mengde måler å en temp føler. for fikk noe feil på lmm. hvis det ikke funka så sa de at hjærnen min var ødelagt å at jeg måtte kjøpe ny :nono:

bilen er chippet å har kn filter og lukket forge dump.

noen som har hatt lignende probb før??

mvh alex

Du har ikke tatt en skikkelig motorvask i det siste??

Typisk på motorer med overliggende kam at vann trenger inn rundt plugghettene slik at det slår over og motoren fusker....

Men det skjer vanligvis når du tråkker på, ikke når motoren er kald...Men det er verdt en sjekk.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ikke tatt en skikkelig motorvask i det siste??

Typisk på motorer med overliggende kam at vann trenger inn rundt plugghettene slik at det slår over og motoren fusker....

Men det skjer vanligvis når du tråkker på, ikke når motoren er kald...Men det er verdt en sjekk.... :)

hmm.. er et par uker siden jeg tok det nå. men jeg kjøpte en temp føler på kjølevannet her om dagen å bytta ut den. etter det ble bilen mye bedre å starte om morra`n. men har fortsatt fått motor lampe feil igjenn. så skal bytte lmm på mandag tror jeg. håper det blir borte da. :driving

2001 audi S3 260 hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm.. er et par uker siden jeg tok det nå. men jeg kjøpte en temp føler på kjølevannet her om dagen å bytta ut den. etter det ble bilen mye bedre å starte om morra`n. men har fortsatt fått motor lampe feil igjenn. så skal bytte lmm på mandag tror jeg. håper det blir borte da. :driving

Sjek rundt pluggene først da...Kanskje du slipper å blåse 1200,- på en bytte-LMM....Er det fukt der, så blås det vekk med trykkluft....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjek rundt pluggene først da...Kanskje du slipper å blåse 1200,- på en bytte-LMM....Er det fukt der, så blås det vekk med trykkluft....

fikk feil mld på lmm når jeg feilsøkte på bilen. men skal ta en titt på det du sa. begynner glede meg til gir kula kommer jeg nå. tror den blir bra. hellothere

2001 audi S3 260 hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

byttet lmm i går.. tror det var det som var probb.. nå går den som ei kule igjenn.. slettet motor lampa å den ser ikke ut til å komme igjenn.. cheers

2001 audi S3 260 hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider