Gå til innhold

Accent Concept by ] -Glacius- [

Ranger emnet

Glacius

Anbefalte innlegg

folkens for min del trenger dere ikke å sette den i HOF jeg setter pris på at noen mener den er det men for meg er det ikke sån big deal ,, dere bestemmer anyway men jeg er fornøyd der den er nu jeg =) .. .takk for alle posotive kommentarene ,, jeg tenkte faktisk på at dette kunne bli en ny VW men valgte og ikke gjøre det hehe =)

" looking at things differently "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Super rå modd som alltid.. Men syns d blir litt teit at hver bil glacius kommer med skal inn på HOF.. Grett når d kommer nokka totalt unikt som tillåme e svinbra til å være lagd av Glacius..

Syns nivåe for å komme inn på HOF blir litt høyt når d forventes "glac" standar på moddan, for da e d bare han aleina som kommer inn..

Anyway, ikke så realistisk look, men svintøff design.. Digge den "concept" looken...

Vel.. grunnen til at glac's mods hører hjemme i HOF er at han er en av de med aller mest kompetanse på modding på hele forumet, om ikke den med høyest..

Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig med X. Samme faen om bare en mann har flest biler i HOF. Vi andre må bare høyne nivået vårt. Jeg har innsett at mine biler aldri vil havne der, men det er fordi jeg ikke bruker så mye tid på PS og modding.

Vi kan ikke ha en middelmådig bil i HOF bare fordi det er en persons beste modd så langt.

"You simply must drive this car before you die" Richard Hammond (Top Gear) etter test av M3 E30.

-M3 E30 Sport Evo '90

-E30 316i Sedan '91

-242L '76 B23 ([X] Spiker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider