Gå til innhold

Forslag til nytt kjøp/salg

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Hva med å opprette et nytt forum, kanskje bare et enkelt phpbb forum som åpnes med Kjøp & Salg linken? Sånn at man har 2 forum, ene er bilforumet slik vi kjenner det i dag med vBulletin, og så kjører man f.eks noe annet på kjøp & Salg, slik at nye poster i kjøp & salg ikke forstyrrer de som klikker "VNP" her i forumet.

Så kunne man hatt delt inn kjøp og salg forumet etter alle bilmerkene, og noen tema til "styling" tuning" "dekk" og "felg" Slik som vi hadde det her før.. Da vil alle få viljen sin, de som klikker View New Posts blir ikke sure, og de som vil ha det som det var før blir fornøyde, de som vil ha kjøp & salg i merkeforumene blir også fornøyde...

Hva tycks?

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beholder samme bruker databasen som de har nå.. Sql er fleksibelt.

MySQL er fleksibelt men det er ikke vBulletin... Det har en helt annen MySQL struktur enn hva phpBB har. Du kan kanskje greie å konvertere om hele MySQL databasen men ikke bare brukerene. (På en enkel måte..)

Det er nok best å ha alt på ett forum. Men litt mer brukervennlig K/S del hadde ikke vært å forakte...

Får jeg lov til å skrive dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

minnet fælt om hva jeg skreiv i siste innlegget i en "slette-tråd-diskusjon" rett endenfor her:P

men man trenger da ikke noe nytt forum, man kan, som sagt, lage et underforum/kategori under hvert bilmerke, som heter "kjøp og salg".

Bra du følger med

Hva med å opprette et nytt forum, kanskje bare et enkelt phpbb forum som åpnes med Kjøp & Salg linken? Sånn at man har 2 forum, ene er bilforumet slik vi kjenner det i dag med vBulletin, og så kjører man f.eks noe annet på kjøp & Salg, slik at nye poster i kjøp & salg ikke forstyrrer de som klikker "VNP" her i forumet.

Uansett... Vi sitter på gjerdet og venter på vBulletin 3.5, den ser ut til å ha noen funksjoner vi er ute etter så man får ta det derfra når den er ferdigutviklet og testet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett... Vi sitter på gjerdet og venter på vBulletin 3.5, den ser ut til å ha noen funksjoner vi er ute etter så man får ta det derfra når den er ferdigutviklet og testet.

Kan dere ikke gjøre en bitteliten endring i den salgsmodulen da, vær så snill?

Den lille saken som, når man har klikket en kategori der, som heter "Sort by: Most Views". Kan dere ikke være så snill (ber på mine knær) å endre denne til å stå "Sort by: Most recent" når folk kommer inn der, sånn at alle nye annonser eller annonser med aktivitet havner først i listen?

Annonsen som er øverst nå ble lagt inn 7. mars i år, eneste grunnen til at den er øverst er fordi alle klikker den første gang dem går til kjøp/salg. 1068 views på den.

Fra FWD vs RWD:

Originally posted by venague

Ja fy faen ass. Bilen min går rett frem i svingene og spoler for ingen ting. Skulle ønske jeg hadde RWD så kunne jeg sladda i rundkjøringene og brent gummi utenfor McDonalds. Jeg tror slike aktiviteter hadde fått meg til å bade i lykke, og gitt meg en permanent euforisk sinntilstand som hadde smittet over på resten av verden og skapt fred i midtøsten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MySQL er fleksibelt men det er ikke vBulletin... Det har en helt annen MySQL struktur enn hva phpBB har. Du kan kanskje greie å konvertere om hele MySQL databasen men ikke bare brukerene. (På en enkel måte..)

Det er nok best å ha alt på ett forum. Men litt mer brukervennlig K/S del hadde ikke vært å forakte...

Ja du sier noe der, men sånn som kjøp/salg fungerer nå så er det jo også et slags underforum, som bruker samme basen som hovedforumet.

Wanna_B Leste inlegget ditt nå, hadde faktisk ikke lest det før jeg postet denne, men det tyder vel bare på at det er flere som tenker likt og som er misfornøyd med nåværende løsning.

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider