Gå til innhold

Hva har du under baksetet?

Ranger emnet

suggen

Anbefalte innlegg

Merkelig tråd da.

Fant sikkerhetsbelter på ene siden bak i Camaroen jeg. heh. Var ikke det originalt, og jeg har ikke gravd noe særlig under baksete før nå. Får bare ta å fjerne det. forann skal jeg montere, men passasjerer baki får sitte på på egen risiko, kjører pent med passasjerer da.

Så fant jeg en gammel metal figur, merkelig greie, og en lypsyl fra 80 tallet så det ut som, sikkert forrige eier som har hatt noen fjortisberter baki der en gang for lenge siden.

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 83
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Under baksetet i bluebirden fant jeg 3 svenkse 10kr sedler.. heh..

i golfen når jeg da kasta evkk baksetet som er unødvendig fant jeg MYE ølkorker og 3 isskraper.. (gudene vet hvorfor han skulle skrapa is under der han forrige eieren..)

under baksetet på jetta'n ahr jeg ikke sett..

i opeln.. tja.. gudene vet hva som er der.. rust sikkert

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Kebab gud

du kan quote flere ganger i 1 post .. du vet det .. eller prøver du å øke antall poster du har for å se tøffere ut foran ***************** (vil ikke ta det for langt)

Pirk pirk, er det ikke lov å gjøre "feil" lenger eller nå?

Greit det, skal gå en måned til neste gang jeg poster så mye som en post her.

prates

'95 Subaru Legacy Wagon - beater. :)

nad_freak@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Helios

Under baksetet i bluebirden fant jeg 3 svenkse 10kr sedler.. heh..

i golfen når jeg da kasta evkk baksetet som er unødvendig fant jeg MYE ølkorker og 3 isskraper.. (gudene vet hvorfor han skulle skrapa is under der han forrige eieren..)

under baksetet på jetta'n ahr jeg ikke sett..

i opeln.. tja.. gudene vet hva som er der.. rust sikkert

Under baksetet i jettan finner du ikkeno... Der har jeg vært og tatt alle myntene! :)

2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive

1993 Audi 80 2.0S Avant

Jettaeinser.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Kebab gud

skal vedde snuten aldri tokk han :op

Snuten stoppa folka som stjal den mens de var ute og kjørte, hadde sveisa nytt chassis-nr og nye skilt. Men i likhet med altfor mange andre saker i dette landet, så ble den henlagt....må gudene vite hvorfor!?:confused:

97 Polo 1,4 16V

77 Polo 1,1

x-96 Polo Colour Concept

x-85 Golf II

Lenke til kommentar
Del på andre sider