Kid-A Skrevet April 4, 2003 Rapporter Share Skrevet April 4, 2003 Bilsport Street Xtreme Selges foreløpig bare i Sverige 6 ganger i året Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hatsu Skrevet Juni 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2003 ...ja...det lover godt....men jeg ser det på en *snikemåte* med andre trender til norge....noe vi STERKT behøver md tanke på den ensporige kulturen i norge.... 2 rn er ute i narvesen.:D FRISKT PUST! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Juni 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2003 må vel gå an og få det abonnert ifra sverige da? Finns det ikke noe url til sidene ders ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG1 Skrevet Juni 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2003 Originally posted by pahf må vel gå an og få det abonnert ifra sverige da? Finns det ikke noe url til sidene ders ? http://www.bilsport.se ?? :) Siter snow junkie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Juni 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2003 Syns ikke bilsport e no å skryte av i utgangspunktet....så en egen utgave uten "amcar og volvo" blir vel ikke stort bedre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hatsu Skrevet Juni 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2003 :kan dere ikke bare kjøpe det på narvesen da? Kjøpte min der.... jeg liker ikke bilsport heller....men dette kan kanskje bli kult...bare det ikke blir oversvømmet av annonser..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hatsu Skrevet Juni 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2003 kom på at narvesen har et abonnement service....:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Juni 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2003 Kjøpte du Street Xtreme på Narvesen? Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hatsu Skrevet Juni 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2003 jepp. er det rart eller...? ...... jeg mener skulle den ikke vært der? Har du ikke fått nr 2 i posten enda? ....det var noen bilder der av en rød honduh :D de hadde et igjen på narvesen på løkka...igår....:rolleyes: ...sikkert ikke tatt inn så mange ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Juni 10, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2003 Det er rart! For Street Xtreme nr 1 kom opprinnelig ut bare i Sverige, som jeg skrev lenegr opp i tråden. Jeg har mast på Bilsport om at bladet burde komme i Norge åsså. Og (som vanlig) har ikke Bilsport gitt beskjed om at mine bønner har blitt hørt... Men det er jo knallbra uansett at det nå selges her også! Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hatsu Skrevet Juni 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2003 ..ja jeg likte street extreme saken dems, bare det nå ikke blir reklame søppel til slutt, litt bedre papir kvalitet hadde ikke gjort no....uansett dette er et blad jeg godt tenkt å kunne reklamert for, Norge`s "HoT Import ScenE"..feks de tre micrane (de to grønne og den røde)....slik jeg forstod så er det internasjonalt ...litt ala maxpower...det jeg likte med saken var at de hadde denne "Bits & Shit" ala maxpower altså nye produkter opplegget dems..... men det var ikke no RiCe blekke, og et er jo bra!?...jeg menr dette er jo bare nr 2 så får vi se hvordan det utvikler seg....:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hatsu Skrevet Juni 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2003 :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Juni 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2003 Originally posted by Kid-A Det er rart! For Street Xtreme nr 1 kom opprinnelig ut bare i Sverige, som jeg skrev lenegr opp i tråden. Jeg har mast på Bilsport om at bladet burde komme i Norge åsså. Og (som vanlig) har ikke Bilsport gitt beskjed om at mine bønner har blitt hørt... Men det er jo knallbra uansett at det nå selges her også! Ja, det selger i Norge! Eg kjøpte nr 2 av bladet i helgen på Narvesen, Bergen Storsenter Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hatsu Skrevet Juni 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2003 ...ja det var deilig å lese om de snacksy sakene ......synes lexusaen var morsom og swiften.....<---en smule rånete men kul, hva synes du om blekka passat_rs?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Juni 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2003 Originally posted by daihard ...ja det var deilig å lese om de snacksy sakene ......synes lexusaen var morsom og swiften.....<---en smule rånete men kul, hva synes du om blekka passat_rs?:) Syns bladet var bra eg.... Mye kult å lese om, ganke ekstreme biler ja, gått en del penger der! Hvorfor lager ikke noen i Norge et blad som ligner på dette eller Bilsport? Må jo være marked for det! Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg