Gå til innhold

Nytt blad!

Ranger emnet

Kid-A

Anbefalte innlegg

• 2 months later...

Det er rart! For Street Xtreme nr 1 kom opprinnelig ut bare i Sverige, som jeg skrev lenegr opp i tråden. Jeg har mast på Bilsport om at bladet burde komme i Norge åsså. Og (som vanlig) har ikke Bilsport gitt beskjed om at mine bønner har blitt hørt...

Men det er jo knallbra uansett at det nå selges her også!

Prosjekt: BAD'ROC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..ja jeg likte street extreme saken dems, bare det nå ikke blir reklame søppel til slutt, litt bedre papir kvalitet hadde ikke gjort no....uansett dette er et blad jeg godt tenkt å kunne reklamert for, Norge`s "HoT Import ScenE"..feks de tre micrane (de to grønne og den røde)....slik jeg forstod så er det internasjonalt ...litt ala maxpower...det jeg likte med saken var at de hadde denne "Bits & Shit" ala maxpower altså nye produkter opplegget dems..... men det var ikke no RiCe blekke, og et er jo bra!?...jeg menr dette er jo bare nr 2 så får vi se hvordan det utvikler seg....:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Kid-A

Det er rart! For Street Xtreme nr 1 kom opprinnelig ut bare i Sverige, som jeg skrev lenegr opp i tråden. Jeg har mast på Bilsport om at bladet burde komme i Norge åsså. Og (som vanlig) har ikke Bilsport gitt beskjed om at mine bønner har blitt hørt...

Men det er jo knallbra uansett at det nå selges her også!

Ja, det selger i Norge!

Eg kjøpte nr 2 av bladet i helgen på Narvesen, Bergen Storsenter

07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI

X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by daihard

...ja det var deilig å lese om de snacksy sakene ......synes lexusaen var morsom og swiften.....<---en smule rånete men kul, hva synes du om blekka passat_rs?:)

Syns bladet var bra eg.... Mye kult å lese om, ganke ekstreme biler ja, gått en del penger der!

Hvorfor lager ikke noen i Norge et blad som ligner på dette eller Bilsport? Må jo være marked for det!

07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI

X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T

Lenke til kommentar
Del på andre sider