bvleeds Skrevet September 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 Nå ser Tigraen min sånn ut.. Uten dekor fordi an e nylakka pga. ny styling.Ja, bilen går på Vestlandet, Haugesund for å verra nøyaktig ;) bvleeds: Torsov vinge!? får kjøpt nøyaktig lik vinge på torsov bilrekvisita se.. hvor kjøpte du den..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paalbetten Skrevet Oktober 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 Kan noen si meg hvor jeg får tak i denne fronten her? Har lett overalt men finner den ikke :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Honda type R Skrevet Oktober 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2006 wings west sin fanger, sikker noen som har mikset i sammen til tigra,prøv wings west siden får og se om den finnes til tigra.. Siter Det går i R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ProtoZo Skrevet Oktober 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 Kan noen si meg hvor jeg får tak i denne fronten her? Har lett overalt men finner den ikke :( wings west sin fanger, sikker noen som har mikset i sammen til tigra,prøv wings west siden får og se om den finnes til tigra.. Wings West har ikke noe til tigra så vidt jeg vet... Har ikke sett noe styling til tigra i usa... Men er sikker på at jeg har sett den hos noen i tyskland, skal sjekke linkene mine og se om jeg finner den... Siter -00 Audi A4 Avant -96 Tigra -90 Calibra -86 Volvo 740 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ProtoZo Skrevet Oktober 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 Kan noen si meg hvor jeg får tak i denne fronten her? Har lett overalt men finner den ikke :( Fant den faktisk på første forsøk :P http://www.rsc-shop.de/product_info.php?products_id=8712&osCsid=8a29a8e131c18c127fd963ab7af78dda Siter -00 Audi A4 Avant -96 Tigra -90 Calibra -86 Volvo 740 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ProtoZo Skrevet Oktober 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 Her er bilder av tigraen min. http://www.cardomain.com/ride/2428850 Fremdelses litt småpjusk som jeg håper å få gjort i løpet av vinteren/våren.. Siter -00 Audi A4 Avant -96 Tigra -90 Calibra -86 Volvo 740 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet Oktober 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 såååå, ser ut som jeg må åpne den første tråden i tigra forumet da... noen som har tigra her da..? :) her er hvertfall noen bilder av min tigra... Tror jeg så den bilen din utenfor Vinterbro senteret for en stund siden. Så ut som den hadde blitt krasjet med. eller manglet fronten eller noe. Kan det stemme? Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bvleeds Skrevet Oktober 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 hmm, nei bilen har ikke vært krasjet :) har kun kjørt med original fanger og et svart panser for tiden pga eu godkjenninga.. tatt av igjen nå :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Ok, men var hvertfall en gul tigra som manglet noe karr deler. for ca et års tid siden Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bvleeds Skrevet Oktober 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 så lenge sia ja :P er jo mulig det var meg, uten frontfanger eller noe da.. men finns jo andre gule tigraer og.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ProtoZo Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 Må vel skrive noe her så tråden ikke forsvinenr siden vi ikke har vært aktive her på en mnd... :P Siter -00 Audi A4 Avant -96 Tigra -90 Calibra -86 Volvo 740 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paalbetten Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 hei Har funnet ut hvordan bilen min skal se ut når jeg får tid og penger nå! Men jeg har ikke funnet ett sted der de selger denne vingen: Har tenkt litt på denne vingen her, men synes den blir litt stor og ser ikke så veldig bra ut fra noen vinkler: takk for all hjelp :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bvleeds Skrevet November 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 den grønne bilen var jo fin med den vinga, men da må man nesten ha den tak vinga og syns jeg:) legg ut planene for bilen deres da folkz, hvis det ikke er hemmelig da :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReVoX Skrevet November 25, 2006 Rapporter Share Skrevet November 25, 2006 Et par cm til på høyden og bilen ender opp på nærmeste ICA full av hundemat og hårnett Siter '05 Opel Astra GTC 2.0T Audi Coupe GT B2 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paalbetten Skrevet November 25, 2006 Rapporter Share Skrevet November 25, 2006 Da ignorer vi ReVoX sitt barnslige utspill og snakker litt mer seriøst her! Planen min er iallefall noe ala dette her: Og alt i bilen min sin farge Arden blå :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg