Gå til innhold

Focus RS kræsjet i KR Sand

Ranger emnet

roddis

Anbefalte innlegg

Ble liggende i kø mot byen i halv fem tia på Vesterveien mot byen. Atter en gang en bil som har smelt tenker jeg bare. Men når jeg nærmer meg ser jeg bare et par vikingbiler, noen politibiler, lange skrensespor som går over begge kjørefelt og ender opp en betongmur på høyre side som er flyttet en halv meter. Her har det vært en del fart inni bildet tenkte jeg og kikker til høyre, bak den ene Vikingbilen står en blå Focus RS godt inntrykt i venstre hjørne. Synd med bilen må jeg si men den kan repareres, håper det gikk bra med de i bilen. Bilen hadde rett og slett skrenset(tørr asfalt) rundt med venstre side av bilen inn i muren i god fart etter sporene å dømme. Fort gjort...

#04 ST220, loaded!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg så denne bilen bakpå vikingbilen. Var jo skikkelig trøkt inn i hjørnet der..

Trist med bilen, men snakket med en på bay auto som kjente denne fyren, og han nevnte ikke noe om personskade så regner med (håper) det gikk bra med de inni bilen..

[x]86 sierra is *knust*

[x]94 Civic lsi *solgt*

[x]82 Mazda 929 *Rast* (vinterbil)

Nå 98 Integra R

Henger du så vidt med til 6000rpm kan du glemme å følge med resten av veien til 9000rpm! :hello:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En støkk har vel uansett sjæføren fått. Kunne virke på sporene å dømme at det var villmannskjøring, skal noe til å få sleng på bilen på tørr asfalt. Men hvem driver ikke med villmannskjøring iblant.... Er bare enkelte som er uheldige og mister kontrollen(har selv gjort det ja). Som sagt så er det ufattelig fort gjort. Så ikke ut til at andre biler var involvert dette, kan fort bli veldig kjedelig hvis andre og er inn i bildet med skader etc.

Har sett denne bilen rundt en del i sommer, den sto og på Bay Auto i store deler av vinteren i fjor. En fantastisk bil var det(som den Ford fanatiker jeg er) og er overbevist om at den er på veien igjen til våren.

#04 ST220, loaded!

Lenke til kommentar
Del på andre sider