maggvaardal Skrevet September 15, 2005 Rapporter Share Skrevet September 15, 2005 Jeg fikk akkurat et tilbud av en kammerat som hadde grenrør til 2.2i liggende. Og jeg tenkte att dette hadde past bra i c'en min. Men så lurer jeg på om dette har så mye fore? vil dette gi noe spes effekt? Hvor mye koster grenrør til denne motoren? Siter Dæ så går ront, går sont! Kadett-C - flerårsprosjekt kadett-C - 77mod selges i deler Ascona C - stygg som få, bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet September 16, 2005 Rapporter Share Skrevet September 16, 2005 hvilken bil har det sittet i før? grenrør fra f.eks manta/ascona b passer ikke på kadett c uten kapp & sveis Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maggvaardal Skrevet September 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2005 tror det har sittet i en rekord. men hvor mye ligger disse på? prismessig? vil ikke gi for mye heller. Kapp og sveis er ingen hindring. men effektmessig? hva utgjør det? Siter Dæ så går ront, går sont! Kadett-C - flerårsprosjekt kadett-C - 77mod selges i deler Ascona C - stygg som få, bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet September 17, 2005 Rapporter Share Skrevet September 17, 2005 Effektmessig på orginal motor... Ingenting Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maggvaardal Skrevet September 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 men viss d jer 0 effekt, å eg må je 2k får d, blir d kje aktuelt, tar hellar å spare pengane å fyre i en c20xe eller en let.... får kje så møje effekt ud av 2.2en uansett Siter Dæ så går ront, går sont! Kadett-C - flerårsprosjekt kadett-C - 77mod selges i deler Ascona C - stygg som få, bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg