oyove Skrevet September 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2005 eiriksmil skrev: oyove skrev: denne dodgen stod også nede på området, fargen kom ikke skikkelig fram på bildet... jævlig tøff farge på den, en slags orange/gull metallic... den heter visst "Go ManGo!" Du vet at Go Mango fantes som en av de 30 fargene du kunne ha på en Dogde Charger på 60-tallet? nei, det visste jeg ikke... men Daytona'n fåes bare med Go ManGo! og silver metallic... vingen og stripene på siden er forresten inspirert av '69 Dodge Charger... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simon Skrevet September 19, 2005 Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 bimmer_boy skrev: jeg vet ikke om H1 men det finnes H2 limoer i norge..bislett bilutleie har H2 limo. Desverre finnes det ingen Hummer limousine i norge!!! :shake men jeg har hørt (er ikke sikker men) at dem har i Sverige!!! Så sånn er det... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet Oktober 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2005 Eaglehrt skrev: litt off-topic her, men, hvordan får man egentlig jobb som limosjåfør? hva er krava egentlig?? (annet enn førerkort for riktig klasse.. minibuss?) Minibuss sertfikat + at du må ha lisens fra politiet for persontransport! Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ROBBEN1 Skrevet Oktober 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2005 har hørt snakk om at Turservice har kjøpt en slik..kem vet??Flott e det no i allefall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dennis* Skrevet Oktober 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 Gromt å lukeparkere den der da ! :) Siter Audi Coupè Quattro 20V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Oktober 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 Så en slik Excursion limo stående på Statoil (Mjøsstranda) på Gjøvik nå rundt klokken 21.15.. Ikke 100% sikker på at det var en slik, passerte bare forbi med tog, men finnes vel ikke all verden med SUV-limmoer.. Noen som vet hvorfor den er her i området..? :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet Juni 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2009 Bumper en litt gammel tråd her men apropo lukeparkering så er ikke det så lett nei:) Sliter i mange rundkjøringer også. Og etter at jeg flytta nå sist så kommer jeg ikke inn på min egen gårdsplass engang. Klarer ikke siste svingen inn uten å ødelegge plenen til naboen. Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raaneren91 Skrevet Juni 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2009 fy feite for et beist! Siter Opel Omega MV6 automatkasser 2,5 og 3,0 omega selges! http://www.bilforumet.no/salgs/deler-salgs/266394-opel-omega-3-0-2-5-automatkasser-selges.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OpelFanatikeren Skrevet Juni 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2009 Var en slik ford limo i tønsberg i går ettermiddag. Siter "Any fool with fast hands can grab a tiger by the balls, but it takes a hero to keep on squeezing" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet Juni 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2009 Jepp. Det er samme bilen som på bilde over. Den hadde en tur der på ettermidagen. Så var det tilbake og hente etter endt ACDC konsert;) Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg