Hersker Hans Skrevet September 15, 2005 Rapporter Share Skrevet September 15, 2005 Har en 1990 model Chevrolet G30 som har en 1997 model 6.5 sugediesel motor installert. Motoren er til tider tungstartet. hvis motoren er helt kald, da gløder den fint, og starter øyeblikkelig. er den helt varm (etter en lang tur) så starter den også lett. Den gløder ikke, men det tror jeg er fordi den har en temperatur inhibit switch som hindrer pluggene å gløde hvis motoren er varm Problemet er når motoren er akkurat så lunka at den ikke gløder, eller gløder for kort. da er bilen skikkelig vanskelig å starte, noen ganger blir batteriene så tømt at jeg trenger starthjelp av hjelpende folk rundt meg. Kjøpte 2 ny 74ah batterier og ladespenninga var 14.4 volt første gang jeg startet med nye batterier. nå er ladespenningen lavere fordi at batteriene ikke rekker å lade seg nok mellom hver gang bilen er tungstartet. fikk tips om å legge opp en ekstra glødebryter så jeg kan gløde når jeg selv vil, override bryteren som hindrer meg å gløde, skal prøve å gjøre det. Men har alikevel følelsen av at det er noe mere som er galt her. Trenger noen gode tips. Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet September 15, 2005 Rapporter Share Skrevet September 15, 2005 Skal gi deg et ganske godt tips :) : Hør med gjengen på http://www.offroad.no . Det tro jeg skal kunne fortell deg hva som eventuelt er galt. Lurer på om jeg faktisk såg et liknende problem var oppe der inne. Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.