Gå til innhold

bilfilmer(klassikere)

Ranger emnet

jettamaster

Anbefalte innlegg

er på jakt etter "bilfilmer". har nettopp sett cannonball run 2 men uten tekst og lure på kor eg kan få den på dvd??? har resten av cannonball run serien men lure og på kva andre bilfilmer som er verdt å ha og da meine eg filmer med litt handling ikkje ein film der du ser ein bil som ligge sidelengs i 2 timer.

skjønner??:):)

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

orginale "Gone in 60 seconds"

og la oss ikke glemme "Vanishing Point" som er utvilsomt den beste bilfilmen noengang laget

(orginalen fra 1971 altså.. den nye med viggo fra 97 er ikke så bra)

Two-Lane Blacktop skal være bra .. har ikke sett den da

[*] 2003 Lexus IS200

[*] 1999 BMW 318i - Solgt

[*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er på jakt etter "bilfilmer". har nettopp sett cannonball run 2 men uten tekst og lure på kor eg kan få den på dvd??? har resten av cannonball run serien men lure og på kva andre bilfilmer som er verdt å ha og da meine eg filmer med litt handling ikkje ein film der du ser ein bil som ligge sidelengs i 2 timer.

skjønner??:):)

Cannonball 2'ern får du ikke som norsk film, må importeres. Dette pga forskjellig distrubutør fra resten av serien eller noe i den duren husker jeg en dvd-butikk arbeider som fortalte... Men 1 og 3 kjøpte jeg hos Spaceworld (Oslo) til 99 kr. pr. stk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en tråd her for leng siden som inneholdt titler veldig mange bra filmer... Men er jo umulig å søke etter de "gamle" trådene etter at forumet blei oppgradert. Tror jeg skreiv dem ned i en eller annen word fil her...

hmm... ja.. her fant jeg noen av dem:

Born to Run

Death Race 2000 -(filmen som Carmageddon spillene var basert på)

Rallygjengen (norske tittelen på "two-lane blacktop")

Vill Ungdom

Så må man jo ikke glemme Initial D da..

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider