Eirik_N Skrevet September 16, 2005 Rapporter Share Skrevet September 16, 2005 Kongen over konger: Convoy Hehe Hardbarka trailersjåfører yodude Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet September 16, 2005 Rapporter Share Skrevet September 16, 2005 How about Mr. Mcqueens "LeMans"? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet September 16, 2005 Rapporter Share Skrevet September 16, 2005 Veit ikke om den går under klassikere blandt bilfilmer, men forguder den XB'n så intenst... MAD MAX triologien... Det er jo et kapittel av filmhistorien som ikke kan komme utenom... :respect ______________________ Mad Max 2 Road Warrior, er den beste av dem alle. Spesielt den scenene som filmen starter med. :driving Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet September 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2005 Var en tråd her for leng siden som inneholdt titler veldig mange bra filmer... Men er jo umulig å søke etter de "gamle" trådene etter at forumet blei oppgradert. Tror jeg skreiv dem ned i en eller annen word fil her... hmm... ja.. her fant jeg noen av dem: Born to Run Death Race 2000 -(filmen som Carmageddon spillene var basert på) Rallygjengen (norske tittelen på "two-lane blacktop") Vill Ungdom Så må man jo ikke glemme Initial D da.. mange bre tittler her ja. Death race 2000???????? da må vera den mest elendigaste film eg nokon gang har sett. den er rett og selepp pattetisk og elending skuespill. smokey and the bandit filmana har eg. konge filmer. men eg lure på om herbie er den samme film som "på to hjul gjennom svingen"?? bare i nyare versjon?? Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet September 16, 2005 Rapporter Share Skrevet September 16, 2005 men eg lure på om herbie er den samme film som "på to hjul gjennom svingen"?? bare i nyare versjon?? Nei det er en ny film med ny handling! Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corvette Skrevet September 16, 2005 Rapporter Share Skrevet September 16, 2005 Noen som vet hvor jeg får tak i Vanishing point med viggo mortensen på dvd????? :thanks Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet September 16, 2005 Rapporter Share Skrevet September 16, 2005 den er crapp ... iforhold til orginalen Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HOFSOE Skrevet September 16, 2005 Rapporter Share Skrevet September 16, 2005 Kongen over konger: Convoy Må bare gjenta! Må også tilføre Black Dog. Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kasper Skrevet September 16, 2005 Rapporter Share Skrevet September 16, 2005 hva med "blues brothers"? kanskje ikke noen bilfilm i den forstand, men er ganske mange bra "bilscener" med i den ihvertfall! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mrs Aero Skrevet September 16, 2005 Rapporter Share Skrevet September 16, 2005 Kongen over konger: Convoy :thumb Skitbra film! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet September 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2005 da har eg bestillt ein del bilfilmer som er nevnt her:) bla: convoy, the driver Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raggaren Skrevet September 17, 2005 Rapporter Share Skrevet September 17, 2005 Blues Brothers, beste filmen som er lagd uansett sjanger Death Race 2000, så dårlig at den er jævli bra Cannonball run, genial Smokey and the banditt, også genial Siter -1994 Opel Corsa 1.4 Swing -2000 Yamaha TDR 125 x1987 Volvo 240 GL x1985 Volvo 740 GLE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gravstein Skrevet September 18, 2005 Rapporter Share Skrevet September 18, 2005 The Getaway med Steve Mcqueen hmm noen andre ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda 323f Skrevet September 18, 2005 Rapporter Share Skrevet September 18, 2005 Gone in 60 secunds The fast and the furious 2 fast 2 furious flåklypa :chevy Herbie The last ride! Siter Audi A3 97 1.8 automat/klima VW Polo 01 1.4 TDI (Dama,s) * Toyota Celica 91 2.0 GTi * Mazda 323F 91 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lidir Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 initial d har jo 3 sesonger med episoder og 2 filmer, en animert og en spillefilm.. handler da om drifting og hovedpersonen kjører en god gammel trueno(corolla) ae86 Siter Mitt Prosjekt: - Mercedes 190e w201 90" "You should never underestimate the predictability of stupidity!" Macgyver can build an airplane out of gum and paper clips, but Chuck Norris can kill him and take it. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg