volvofanatist Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 The last ride er jævli rå da.... Digger så hardt den scena når han gamlingen kommer ut av fengselet etter 30 år og setter seg inn i riskoker'n tel barnebarnet og sier: "Can't you kids handle a V8??" Har aldri ledd så fælt før jeg ass.... Men hvor får man kjøpt orginalen av gone in 60 seconds?? vil ha den!!! Siter ------------------------------------- '86 Volvo 740GL '01 peugeot expert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freemason Skrevet Desember 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2005 Kongen over konger: Convoy DER sa du det gutten min! Det skulle være mitt forslag det også. Digger soundtracket til den filmen. Nesten sånn att eg tar på meg trailercaps inne i Renaulten min... Siter "Hvorfor kan ikke kvinner rygge?" Gutten bygger amatør anlegg: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=111618 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Mag. Skrevet Desember 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2005 How about Mr. Mcqueens "LeMans"? Veldig bra film !! Ser den på nytt nå... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethA Skrevet Desember 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2005 Jeg leiter etter en film\dokumentar om ei transportrute for lastebiler som gikk mellom skandinavia og ett eller annet sted rundt India. Der sjåførene møtte banditter og opplevde masse på veien. Bilene brukte ubrukelig lang tid på turen og de satte seg fast i ørken, blei ledet feil av lokale og hadde med seg ett hav av reservedeler. Dette skjedde før kanalen ble åpnet og transportskipene måtte rundt Afrika. Noen som har sett denne? Noen som veit navn på filmen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TEAMdefcon Skrevet Desember 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2005 Men hvor får man kjøpt orginalen av gone in 60 seconds?? vil ha den!!! Den er å få kjøpt på www.play.com. :) Siter -89 Audi Coupe 2,3 10v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wanna-b Skrevet Desember 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2005 pelle politibil har jeg hørt skal være veldig bra! Siter Nissan Micra K12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Vidar Pedersen Skrevet Desember 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2005 Merkelig at ingen har nevnt 'alle bilfilmers mor', "American Graffitty", også kjent som "Siste natt med gjengen", så sent som for et par år siden sto den på lista over tidenes 100 beste filmer, kan jo også nevne "Heart like a wheel", filmen om Shirley Muldowney. Siter Bjørn V. Pedersen Norsk Dragracing Gardermoen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corvette_ Skrevet Desember 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 har jo også "The Junkman" ein slags oppfølger til originale "Gone in 60 seconds" har også: The Wraith med Charlie Sheen Breaker breaker med chuck Norris The Car Taxi filmene black moon rising med Tommy Lee Jones Thunder road Nebraska Siter 04 Volvo S80 D5 10 Volvo FH 540 6*2 Idrett Lukter svette, Sport lukter bensin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corvette_ Skrevet Desember 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 Jeg leiter etter en film\dokumentar om ei transportrute for lastebiler som gikk mellom skandinavia og ett eller annet sted rundt India. Der sjåførene møtte banditter og opplevde masse på veien. Bilene brukte ubrukelig lang tid på turen og de satte seg fast i ørken, blei ledet feil av lokale og hadde med seg ett hav av reservedeler. Dette skjedde før kanalen ble åpnet og transportskipene måtte rundt Afrika. Noen som har sett denne? Noen som veit navn på filmen? Veit ikke om det er noe film om den, men det er vel ikke ruta Sandefjord -Bandar Abbas du meiner? Den finnes det hvertfall bok om, som etter det jeg veit kan fåes kjøpt hos Transportmagasinet. Siter 04 Volvo S80 D5 10 Volvo FH 540 6*2 Idrett Lukter svette, Sport lukter bensin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anniversary Skrevet Desember 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 Merkelig at ingen har nevnt 'alle bilfilmers mor', "American Graffitty", også kjent som "Siste natt med gjengen", så sent som for et par år siden sto den på lista over tidenes 100 beste filmer, kan jo også nevne "Heart like a wheel", filmen om Shirley Muldowney. Takk! Hadde glemt original-tittelen på "Siste natt med gjengen". Den filmen er pensum!! Shirley Muldowney..... Hehe... Spørs om F&F-generasjonen har hørt om hu.. Filmen er verdt å få med seg. OT: Må nevne at L7 har en låt som heter "Shirley" til ære for Shirley Muldowney. Albumet heter "Hungry For Stink" dersom noen skulle falle for fristelsen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethA Skrevet Desember 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 Veit ikke om det er noe film om den, men det er vel ikke ruta Sandefjord -Bandar Abbas du meiner?Den finnes det hvertfall bok om, som etter det jeg veit kan fåes kjøpt hos Transportmagasinet. Det kan nok stemme det ja. En kamerat mente han hadde sett en film om denne ruta. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg