Gå til innhold

bilfilmer(klassikere)

Ranger emnet

jettamaster

Anbefalte innlegg

The last ride er jævli rå da....

Digger så hardt den scena når han gamlingen kommer ut av fengselet etter 30 år og setter seg inn i riskoker'n tel barnebarnet og sier: "Can't you kids handle a V8??" Har aldri ledd så fælt før jeg ass....

Men hvor får man kjøpt orginalen av gone in 60 seconds?? vil ha den!!!

-------------------------------------

'86 Volvo 740GL

'01 peugeot expert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kongen over konger: Convoy

DER sa du det gutten min!

Det skulle være mitt forslag det også.

Digger soundtracket til den filmen. Nesten sånn att eg tar på meg trailercaps inne i Renaulten min...

"Hvorfor kan ikke kvinner rygge?"

Gutten bygger amatør anlegg: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=111618

http://www.bilforumet.net/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leiter etter en film\dokumentar om ei transportrute for lastebiler som gikk mellom skandinavia og ett eller annet sted rundt India. Der sjåførene møtte banditter og opplevde masse på veien. Bilene brukte ubrukelig lang tid på turen og de satte seg fast i ørken, blei ledet feil av lokale og hadde med seg ett hav av reservedeler. Dette skjedde før kanalen ble åpnet og transportskipene måtte rundt Afrika. Noen som har sett denne? Noen som veit navn på filmen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig at ingen har nevnt 'alle bilfilmers mor', "American Graffitty", også kjent som "Siste natt med gjengen", så sent som for et par år siden sto den på lista over tidenes 100 beste filmer, kan jo også nevne "Heart like a wheel", filmen om Shirley Muldowney.

Bjørn V. Pedersen

Norsk Dragracing Gardermoen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leiter etter en film\dokumentar om ei transportrute for lastebiler som gikk mellom skandinavia og ett eller annet sted rundt India. Der sjåførene møtte banditter og opplevde masse på veien. Bilene brukte ubrukelig lang tid på turen og de satte seg fast i ørken, blei ledet feil av lokale og hadde med seg ett hav av reservedeler. Dette skjedde før kanalen ble åpnet og transportskipene måtte rundt Afrika. Noen som har sett denne? Noen som veit navn på filmen?

Veit ikke om det er noe film om den, men det er vel ikke ruta Sandefjord -Bandar Abbas du meiner?

Den finnes det hvertfall bok om, som etter det jeg veit kan fåes kjøpt hos Transportmagasinet.

04 Volvo S80 D5

10 Volvo FH 540 6*2

Idrett Lukter svette, Sport lukter bensin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig at ingen har nevnt 'alle bilfilmers mor', "American Graffitty", også kjent som "Siste natt med gjengen", så sent som for et par år siden sto den på lista over tidenes 100 beste filmer, kan jo også nevne "Heart like a wheel", filmen om Shirley Muldowney.

Takk!

Hadde glemt original-tittelen på "Siste natt med gjengen". Den filmen er pensum!!

Shirley Muldowney..... Hehe... Spørs om F&F-generasjonen har hørt om hu..

Filmen er verdt å få med seg.

OT:

Må nevne at L7 har en låt som heter "Shirley" til ære for Shirley Muldowney. Albumet heter "Hungry For Stink" dersom noen skulle falle for fristelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider