BushwalkA Skrevet September 15, 2005 Rapporter Share Skrevet September 15, 2005 heij ! har en sierra hær, som er ombygd fra 2,0 l til 2,9.. bilen funket helt fint i 2år hos forrige eier, og funkt utmerket da jeg kjøpte den(dog bare i en uke) ! så stoppet den, heelt plutselig, uten forvarsel.. INGENTING, fjusket ikke, rykket ikke, "bråket" ikke, og var ingen ulyder, generelt helt død altså ! noen som kanskje har vært borti dette før, og har noen tips til hva som kan være galt ? har målt og sjekka litt selv, og kom fram til at dysene ikke åpnet.. grunn; ingen strøm(styrestrøm).. har prøvd 2 andre hjerner, fordi dette var det første som slo meg, men fortsatt helt død ! VÆRSÅSNILL og hjelpe meg, har vært uten bil lenge nå, og frustrasjonen går snart over til destruksjonstanker.. har allerede tadd frontruta :P mvh Bushwalka ;) Siter -sierra 5,0 "lat" -Patrol 3,3td " brukshore" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet September 16, 2005 Rapporter Share Skrevet September 16, 2005 heij ! har en sierra hær, som er ombygd fra 2,0 l til 2,9.. bilen funket helt fint i 2år hos forrige eier, og funkt utmerket da jeg kjøpte den(dog bare i en uke) ! så stoppet den, heelt plutselig, uten forvarsel.. INGENTING, fjusket ikke, rykket ikke, "bråket" ikke, og var ingen ulyder, generelt helt død altså ! noen som kanskje har vært borti dette før, og har noen tips til hva som kan være galt ? har målt og sjekka litt selv, og kom fram til at dysene ikke åpnet.. grunn; ingen strøm(styrestrøm).. har prøvd 2 andre hjerner, fordi dette var det første som slo meg, men fortsatt helt død ! VÆRSÅSNILL og hjelpe meg, har vært uten bil lenge nå, og frustrasjonen går snart over til destruksjonstanker.. har allerede tadd frontruta :P mvh Bushwalka ;) Da ville jeg sjekka releet til innsprøytninga, denne gir + til dysene og styrestrøm til pumpereleet, minus til dysene blir styrt av styreenhet. Kan jo og sjekke sikkerhetsbryteren da ingen vet hvordan dette har blitt koblet opp på en ombygd bil. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet September 16, 2005 Rapporter Share Skrevet September 16, 2005 Hadde helt like symptomer på min 2.0 doch.. Kan jo nevne hva feilen var der, selv om jeg tviler på at du har samme feil. Jeg hadde ikke festet stramminga til dynamoen skikkelig, slik at ved pådrag så dro dynamoen seg mot blokka, Og i mellom dynamo og blokk så lå det noen ledninger til tomgangsregulator, viftestyring, og tempmåler.. Disse blei most mot blokka ig alle blei kortsluttet mot Jord, dette førte til at motorstyringssikringen røyk i ett sett.. Og ingen ting virket. Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
realace Skrevet September 16, 2005 Rapporter Share Skrevet September 16, 2005 heij ! har en sierra hær, som er ombygd fra 2,0 l til 2,9.. bilen funket helt fint i 2år hos forrige eier, og funkt utmerket da jeg kjøpte den(dog bare i en uke) ! så stoppet den, heelt plutselig, uten forvarsel.. INGENTING, fjusket ikke, rykket ikke, "bråket" ikke, og var ingen ulyder, generelt helt død altså ! noen som kanskje har vært borti dette før, og har noen tips til hva som kan være galt ? har målt og sjekka litt selv, og kom fram til at dysene ikke åpnet.. grunn; ingen strøm(styrestrøm).. har prøvd 2 andre hjerner, fordi dette var det første som slo meg, men fortsatt helt død ! VÆRSÅSNILL og hjelpe meg, har vært uten bil lenge nå, og frustrasjonen går snart over til destruksjonstanker.. har allerede tadd frontruta :P mvh Bushwalka ;) Grønnmetallic en eller? Mvh Siter 02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII 10 Mitsubishi ASX instyle+ http://www.lancerregister.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BushwalkA Skrevet September 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2005 Grønnmetallic en eller? Mvh stemmer det ja ! takk for tipsa, skal sjekke det ut imorra.. har sjekka alt jeg tror det kan være, og begynner og bli mektig lei ! ingen flere som har tips ? alt takes imot med takk =) Siter -sierra 5,0 "lat" -Patrol 3,3td " brukshore" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
realace Skrevet September 19, 2005 Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 stemmer det ja ! takk for tipsa, skal sjekke det ut imorra.. har sjekka alt jeg tror det kan være, og begynner og bli mektig lei ! ingen flere som har tips ? alt takes imot med takk =) Ok.. da var det den jeg hadde for noen år tilbake Mvh Siter 02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII 10 Mitsubishi ASX instyle+ http://www.lancerregister.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BushwalkA Skrevet September 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 Ok.. da var det den jeg hadde for noen år tilbake Mvh du som bygde den om eller ? kanskje du kan komme med noen tips ? :P Siter -sierra 5,0 "lat" -Patrol 3,3td " brukshore" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
realace Skrevet September 21, 2005 Rapporter Share Skrevet September 21, 2005 du som bygde den om eller ? kanskje du kan komme med noen tips ? :P Nei, men jeg traff han som bygget den oppe på OBS BYGG en gang faktisk :) Jeg bare brukte den uten noen problemer.. dvs jeg lagde noen selv :D Er midtkonsollen fortsatt sprukket? Isåfall var det meg som satt den istykker da jeg lærte med hvorfor man skal bruke setebelte ;) Mvh Siter 02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII 10 Mitsubishi ASX instyle+ http://www.lancerregister.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BushwalkA Skrevet September 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2005 Nei, men jeg traff han som bygget den oppe på OBS BYGG en gang faktisk :) Jeg bare brukte den uten noen problemer.. dvs jeg lagde noen selv :D Er midtkonsollen fortsatt sprukket? Isåfall var det meg som satt den istykker da jeg lærte med hvorfor man skal bruke setebelte ;) Mvh hm, har ikke sjekka, men mangler det dekslet over "rommet" bakerst på konsollen ja:P Siter -sierra 5,0 "lat" -Patrol 3,3td " brukshore" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg