disko Skrevet September 16, 2005 Rapporter Share Skrevet September 16, 2005 Noen som vet om det er forskjell på innfestingen på røret som går fra eksosmanifoilen på 1,8i og 1,8i med katte? Er det noen forskjell på lengden ned til resten av eksosanlegget? Mao. kan jeg kjøpe rør fra en uten kat og kjøre rakrør bakover til pottene, slik at jeg slipper å lage flens på røret bakover? Siter -95 Blazer x Ascona C - Golf II - Pajero - Caprice Classic - 244 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet September 16, 2005 Rapporter Share Skrevet September 16, 2005 Noen som vet om det er forskjell på innfestingen på røret som går fra eksosmanifoilen på 1,8i og 1,8i med katte?Er det noen forskjell på lengden ned til resten av eksosanlegget? Mao. kan jeg kjøpe rør fra en uten kat og kjøre rakrør bakover til pottene, slik at jeg slipper å lage flens på røret bakover? de er identiske... men hvis du går til raceland.no så selger de "kat-erstattere" .. dvs.. rør som du setter inn i stedet for katalysatoren, mye enklere enn å begynne med de sykt irriterende C-klemmene (som ikke burde eksistert) Mvh Dan Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
disko Skrevet September 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2005 Må bytte de uansett, hele røret er Tom & Jerry kjeks. Siter -95 Blazer x Ascona C - Golf II - Pajero - Caprice Classic - 244 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg