Gå til innhold

Samco Slanger

Ranger emnet

wabby

Anbefalte innlegg

Fått tilbud på Samco slanger til min bil, 9 slanger for 210£ + 5£ i frakt.

De jeg har fått tilbud av kan lage tilbudspakker for fleste biler visst.

Er dette billig ?

Det kommer vel moms og på den prisen? sjekk med kollevold kan lønne seg?

Mvh

02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII

10 Mitsubishi ASX instyle+

http://www.lancerregister.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er totalprisen... Det eneste som kan komme i tillegg er vel tollen, men de fleste på eBay merker pakken med "gift" om du ber dem ...

Fyren reklamerer for Samco på Ebay, men må ta kontakt med han får å få tilbud på din pakke. Rask på mail og.

Link: Samco Ebay

Betaling foregår via eBay, virker bra.

Edit:

fant ikke mitt kit på kollevold, men så at de tok over 3000 for 7 - 8 slanger på andre MKIII biler, og mitt kit her er på 9 slanger.

Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges!

AutoDB AD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er totalprisen... Det eneste som kan komme i tillegg er vel tollen, men de fleste på eBay merker pakken med "gift" om du ber dem ...

Fyren reklamerer for Samco på Ebay, men må ta kontakt med han får å få tilbud på din pakke. Rask på mail og.

Link: Samco Ebay

Betaling foregår via eBay, virker bra.

Edit:

fant ikke mitt kit på kollevold, men så at de tok over 3000 for 7 - 8 slanger på andre MKIII biler, og mitt kit her er på 9 slanger.

Hjelper lite at han skriver gift. De går uansett etter prisen og så lenge den er over 150? så må du betale toll på det.

Mitt sett på evo'n på 7 slanger kostet litt over 2000 fra kollevold forøvrig

Mvh

02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII

10 Mitsubishi ASX instyle+

http://www.lancerregister.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dem skriver verdi. så må alt etter 200kr fortolles.

Hvis dem skriver verdi og gave så må alt etter 1000kr fortolles.

Hvis dem kun skriver gave og ikke noe pris, eller lavere en 200kr så må det ikke fortolles. Kamerat kjøpte pumpe til 3000kr. På pakken stod det 15$. Måtte ikke fortolles.

Chiptuning og diagnose

www.tntuning.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider