Gå til innhold

Mazda Concept.

Ranger emnet

***shaddiw***

Anbefalte innlegg

Hei igjenn.

Nå er det eij stund sia jeg har choppa, å i det hele tatt posta på det forumet her. Så da tenkte jeg å legge inn en bil jeg har holdt på med i snart 3 dager.er ikke nær slutten med den enda, så du kan si det er en work in progress enda.

Orig:

http://img138.imageshack.us/img138/7885/compcar1bg7ic.jpg

Chop:

compcar25di.jpg

Jeg skall takke Glacius / Zein får den gode hjelpa jeg fikk av han. Han hjalp meg med lyktene (donors å slikt). Og for at han har vært så snill å sett på framgangen i choppen. Thnx alot.

Flere updates vil sikkert komme senere for den er ikke feilfri.

Fronten er delvis copy/paste men den er også finpussa å fjerna decaler på med brushing og en del brushing får å få den til å passe. Og sideskjørte er delvis brush f c/p. Men archene er fullt og helt mitt arbeid. Nesten alt det andre som er gjort er brusha da.

Litt tilbakemeldinger kunne ha vært fint.

drive safe,,but very fast!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grådig fint dette her. imponerende brushing må jeg si.

vet det er mange som er imot taksenking men... nei jeg tør nesten ikke si noe mer. bakhjulet er litt i feil vinkel. men veldig bra dette her. stå på.

kanskje hevet hjulbuen bak en liten tad.

du hadde hatt min stemme dersom det hadde vært en konkuranse... eller noe slikt doh

Riding the Bullet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig en mod som er realistisk!!

Så veldig bra ut, bortsett fra det bakhjulet som du nevner. Det skriker litt :P

FÅ på litt fett interiør osv!? keep it øp

Ikke gå for carbon panser, da kan dulikegodt sote rutene HELT_HELT svart og brushe rosa neon under, og et juletre på dashen, kanskje volvo logo i framruta også. (h8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes fangeren foran har litt mye grått/brunt i seg, bakfelgen er helt fucka.

men ellers fin:)

Som sakt så er ikke choppen ferdi enda. Og det er perspektivet på vildet også. Det blåe oppå bilen er der pga himmelen, å viss du ser på sia av bilen så er det akkurat samme farge som fronten har. D er lys/skygge blanding og refleksoner som bestemmer.

drive safe,,but very fast!

Lenke til kommentar
Del på andre sider