Gå til innhold

Lance sitt stoore prosjekt: Porsche 356 B

Ranger emnet

Lance

Anbefalte innlegg

Jeps, så var tiden moden for å legge ut mitt første ombyggingsprosjekt.

Var en stund i stuss om jeg skulle legge det her eller på prosjekt-forumet, men jeg la det her, for ikke å fornærme noen proffe "prosjekt-innehavere":D

Info om hele prosjektet finner du her!

Feel free til å komme med kommentarer eller synspunkter :thumb

Bortsett fra det som står på disse sidene, skal jeg bestille karbonfiber-look-a-like og racingstoler herfra.

Slik får jeg fete seter, og panser/motorlokk i karbonfiber.

En annen tanke som har falt meg inn, er å lage racingbur.

Racingburet kommer jeg (hvis jeg lager det) til å lage av rammer fra plastbyggesett. Dersom jeg har noen liggende jeg ikke har kastet... :rolleyes:

Kommer til å legge ut en kommentar her når prosjektet blir oppdatert med en ny dag!! Men det kommer kanskje til å gå litt tid mellom hver gang, er tross alt student med dame og et annet bilprosjekt på gang...pluss arbeid på Rema for å holde alle hjul snurrende..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ekkoj: takker:D Håper jeg får alt til...

Og ja,camberen på forhjulene skal jeg ha, men toe-angle skal reduseres litt... La så mye vekt på panseret når jeg var liten...

Skal prøve å få til samme camber på bakhjulene.

Go-carter: takk takk:D

Apex rx-7en er i skala 1:18 og er kjøpt på http://www.diecast.no.

Alle bilene her er riktignok ferdigbygget, men fete som f*en!!:D:D

Direkte link til bilen her!

På diecast sin side er den avbildet med "mine" felger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider