rcfrik Skrevet September 16, 2005 Rapporter Share Skrevet September 16, 2005 Hvor mange jenter er det egentlig på dette forumet? happyhappy Mvh Kenneth 1996 BMW 320i Touring - Prosjekttråd 1990 Toyota Corolla XLi 1,3 (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet September 16, 2005 Rapporter Share Skrevet September 16, 2005 Alt får få ;) Nei, jeg er ikke jente. Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rcfrik Skrevet September 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2005 Burde hvert flere ja! Hadde vært kult!! Mvh Kenneth 1996 BMW 320i Touring - Prosjekttråd 1990 Toyota Corolla XLi 1,3 (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet September 16, 2005 Rapporter Share Skrevet September 16, 2005 Husker sist det var en tråd ang jenter her på forumet, den tok helt av da ei her skreiv "<3 Bilforumet" på puppa og postet bilde her.. fytterakkern den tråden vokste.. Men blei stengt ganske fort.. Flaks noen tok vare på bildene assman O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mrs Aero Skrevet September 16, 2005 Rapporter Share Skrevet September 16, 2005 hellothere Er vel klassa som kjerring snart :confused: ...men iallafall, här är jag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet September 16, 2005 Rapporter Share Skrevet September 16, 2005 hellothere Er vel klassa som kjerring snart :confused: ...men iallafall, här är jag! Når er man kvalifisert til å bli kallt kjerring da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mrs Aero Skrevet September 16, 2005 Rapporter Share Skrevet September 16, 2005 Når er man kvalifisert til å bli kallt kjerring da? Fyller 29 i november...det er vel ganske på grensen til kjerring har jeg hört... :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet September 16, 2005 Rapporter Share Skrevet September 16, 2005 alder bestemmer da ikke om man er kjerring ;) bare man har utseende med seg og er utadvent og litt ungdommenlig så skulle ikke det være noe problem ;) _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mrs Aero Skrevet September 16, 2005 Rapporter Share Skrevet September 16, 2005 Ser DEFINITIVT inte ut till å väre snart 29 kan jeg jo si. Må fortsatt tusle rundt med leg for å kjöpe vin o cigg... Syns det er flaut jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet September 16, 2005 Rapporter Share Skrevet September 16, 2005 da er du igrunn langt ifra å være kjerring vil jeg påstå ja ;) er ikke det kjedelig å være 29 og bli spurt om leg da? =) _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerke Motorsport Skrevet September 16, 2005 Rapporter Share Skrevet September 16, 2005 Min definisjon på kjerring er sur og tverr dame. Alder spiller ingen rolle ;) Holy Moses smell the roses! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mrs Aero Skrevet September 16, 2005 Rapporter Share Skrevet September 16, 2005 Som sagt, det er flaut! well Men de som spör etter leg blir ganske flaue sjöl oxo...he-he! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet September 16, 2005 Rapporter Share Skrevet September 16, 2005 Som sagt, det er flaut! well Men de som spör etter leg blir ganske flaue sjöl oxo...he-he! Finnes det bilder av deg da? ;) Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet September 16, 2005 Rapporter Share Skrevet September 16, 2005 Som sagt, det er flaut! well Men de som spör etter leg blir ganske flaue sjöl oxo...he-he! hehe, tviler ikke ;) hadde vel selv blitt noe flau om jeg hadde spurt ei på 29 om leg... _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mrs Aero Skrevet September 16, 2005 Rapporter Share Skrevet September 16, 2005 Finnes det bilder av deg da? ;)Nei, og takka fan for det.(jo, på en mappe bortgjemt på min maskin...) Finns bare bilder på min bil og hund. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg