carinaballerina Skrevet Oktober 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 hehe, takk :) 1999 -Audi tt 1,8 turbo 1988 -Audi 100 2,3l (til salgs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxmix Skrevet Oktober 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 Lotus, du ser da veldig søt ut da :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Oktober 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 alt er bare rabelder i denne tråden. la folk gjøre som de vil, tråder med halv-nakne damer blir alltid besøkt, de som ikke liker det holder seg unna, vi har jo lært å skrive topics nå, har vi ikke? - Jeg personlig ville ikke besøkt en tråd hvor en fyr blotter seg, og hadde jeg besøkt den, grunnet dårlig topic, så hadde jeg klikka meg fort ut igjenn. - skriv bilforumet.net på brystkassa vell? er likt som brystene til damene, bare at de er fprhåpentligvis litt større enn dine mannebryster.. nok rabalder! Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Oktober 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 og jeg er singel! haha.. (ehmm..hvorfor skrev jeg "haha" :hammer ) Merkelig hvor mye svada som blir skrevet i en tråd hvor topic omhandler jenter... men.. vi gutta kommer vel alltid til å være desperate etter dere uansett.. stå på! Flere jenter i bilmiljøet er det vi vil ha. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Oktober 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 og jeg er singel! haha.. (ehmm..hvorfor skrev jeg "haha" :hammer ) Merkelig hvor mye svada som blir skrevet i en tråd hvor topic omhandler jenter... men.. vi gutta kommer vel alltid til å være desperate etter dere uansett.. stå på! Flere jenter i bilmiljøet er det vi vil ha. :) ja :) det vil vi ha, og så håper jo alle at du treffer den rektige jenta (skrev jeg jente????) :wave Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Oktober 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 hmmm. ne oe drittslenging eg ikkje har fått me eg? forresten, dåkke lurte på gjennomsnittsalderen på jentene her.. eg e då 20 år og har min egen bil. Min 4'de golf.. prosjekt da, men faen så gøy å skru. I love dirt. :drive2 har du fått gjort noe med golfen i det hele tatt da? :p du fiser you fortsatt rundt i 316'n til typen eller Coast Transport bilen :p -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Oktober 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 Ok... Lover herved å slutte å skrive innlegg på BF kun for å diskutere... Ble litt.. Påvirka av å ha lest off topic tråder som hobbysyssel.. For whom it might consern: Beklager... :) -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Oktober 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 Ok... Lover herved å slutte å skrive innlegg på BF kun for å diskutere... Ble litt.. Påvirka av å ha lest off topic tråder som hobbysyssel.. For whom it might consern: Beklager... :) vi diskuterer jo jenter på forumet jo! Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Oktober 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 Hehe... Ja.. Men jeg skal prøve å roe ned kverulerings-taktene mine bare... :) Diskuter videre dere... Jenter er bra:) -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240gl_turbo Skrevet Oktober 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 Tydligvis et flertall av homofile på dette forumet. På tide å finne meg en ny plass å henge ja :biker jeg er nok av den hetro typen som liker veldig godt bi å lespiske jenter det kan føre til ekstra bonus, men homofile menn/gutter bli jeg litt kvalm av. beklager har ikke i mot det, bra for det blir bare flere damer på de hetro gutta. bare husk ikke legg ann på meg gutter for jeg gir ikke dere respons. i allefall ikke noe posetivt. Lotus må vel være den deiligste jenta her på forumet. eller? syns jeg ivertfall. får jeg en slik dame er jeg i himmelen. fin sexy jente med fet deilig bil. Hva mer kan man forvente/håpe på at hun liker deg. å jeg gleder meg til å ta med henne ut på byn. har ikke noe bil å stille opp med ennå. men får se til sommern 1995 modell Insane 200SX S14 Har Fått en liten front skade Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[Trio] Skrevet Oktober 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 :cab jeg er nok av den hetro typen som liker veldig godt bi å lespiske jenterdet kan føre til ekstra bonus, men homofile menn/gutter bli jeg litt kvalm av. beklager har ikke i mot det, bra for det blir bare flere damer på de hetro gutta. bare husk ikke legg ann på meg gutter for jeg gir ikke dere respons. i allefall ikke noe posetivt. Lotus må vel være den deiligste jenta her på forumet. eller? syns jeg ivertfall. får jeg en slik dame er jeg i himmelen. fin sexy jente med fet deilig bil. Hva mer kan man forvente/håpe på at hun liker deg. å jeg gleder meg til å ta med henne ut på byn. har ikke noe bil å stille opp med ennå. men får se til sommern Lotus ( iselin ) er i allefall glad i senga mi :D :cab hun ligger der nå. står snart opp ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Oktober 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 jeg er nok av den hetro typen som liker veldig godt bi å lespiske jenterdet kan føre til ekstra bonus, men homofile menn/gutter bli jeg litt kvalm av. beklager har ikke i mot det, bra for det blir bare flere damer på de hetro gutta. bare husk ikke legg ann på meg gutter for jeg gir ikke dere respons. i allefall ikke noe posetivt. Lotus må vel være den deiligste jenta her på forumet. eller? syns jeg ivertfall. får jeg en slik dame er jeg i himmelen. fin sexy jente med fet deilig bil. Hva mer kan man forvente/håpe på at hun liker deg. å jeg gleder meg til å ta med henne ut på byn. har ikke noe bil å stille opp med ennå. men får se til sommern hei sexy, er du så pen som du høres ut? :hammer å lotus er opptatt :P men over til topic. vi liker jenter på forumet og vi vil ha fler, men hva gjør vi for å få fler?? cheers Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan E-28 Skrevet Oktober 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 Noen sammenheng i avetarene deres duxx0 og bmwjente? :w00t 320si -06535i -87528i -855xxi? -82 prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Oktober 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 her var det mye morro på en gang. folk som nesten frir på nettet til lotus osv osv. men men, hu er da koselig å henge med.. [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 vi diskuterer jo jenter på forumet jo! Tror du har misforstått denne tråden. Vi diskuterer ikke jenter på forumet. Tråden er heller ment som at jentene her inne skal få fortelle litt om seg selv osv. Siden de kanskje ikke er så synlige i mengden av postwh0res. :cab Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg