kallekanin Skrevet September 29, 2005 Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 litt pupper passer da vel i enhver anledning?? Ja du har rett der :rolleyes: Mitt poeng er at hvorfor skal ikke folk få vise noe så uskyldig som en pupp?Vil vi bli som USA. Et land med bøttevis av dobbel moral. Det er jo ikke sånn at noen har lagt bilder av seg selv ut som hovedbildet?? Man må jo klikke seg videre for å se noe. Eller har jeg feil?? Men jeg for min del er ferdig med denne diskusjonen. La folk klage hvis det plager dem. Noe må de jo klage på assman Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet September 29, 2005 Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 Men hvorfor legget det ut på dette forumet? Greit at det er off topic, men det er jo off topic innen bilsjangern da... Du har deiligst.no for sånt tull.. http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Funkart Skrevet September 29, 2005 Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 Jeg skjønner at folk ikke vil ha slikt på denna siden. Det finnes andre sider der en kan se pupp... Ingen vits i å være harsk i tonen slik noen til tider kan være. Jeg hadde prisa meg lykkelig om noen damer var villige til å sende pupp;) men ikke her. Grunnen til det er at veldig mange av medlemmene snaut nok har hår under arma. Veldig mange under 18. Og siden er et åpent forum uten alderkontroll er det ikke passende med det innholdet. Vil dere se pupp? sjekk high octane banneren øverst på siden;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet September 29, 2005 Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 Jeg skjønner at folk ikke vil ha slikt på denna siden. Det finnes andre sider der en kan se pupp... Ingen vits i å være harsk i tonen slik noen til tider kan være. Jeg hadde prisa meg lykkelig om noen damer var villige til å sende pupp;) men ikke her. Grunnen til det er at veldig mange av medlemmene snaut nok har hår under arma. Veldig mange under 18. Og siden er et åpent forum uten alderkontroll er det ikke passende med det innholdet. Vil dere se pupp? sjekk high octane banneren øverst på siden;) MEN, carwash babes er ok? Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kallekanin Skrevet September 29, 2005 Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 MEN, carwash babes er ok? Ja selvsagt. Det er noe heeeeeelt annet :thumb Godt poeng :bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet September 29, 2005 Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 Med andre ord lotus, du kan jo lage en carwash puppeshow m'm vask gtr'n MeSs 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242TIC Skrevet September 29, 2005 Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 Med andre ord lotus, du kan jo lage en carwash puppeshow m'm vask gtr'nMeSs :wave :wave * Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++ * Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++ Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 29, 2005 Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 Jeg ser for meg at denne tråden stenges ganske raskt dersom det ikke kan være en saklig tone her inne. En kan jo begynne å lure på om dere aldri har sett en pupp før? Jeg synes vi faktisk skal la jentene slippe til på forumet uansett hva slags evt. bilder de har lagt ut på nett. Last warning. Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paj-90 Skrevet September 29, 2005 Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 Jeg ser for meg at denne tråden stenges ganske raskt dersom det ikke kan være en saklig tone her inne. En kan jo begynne å lure på om dere aldri har sett en pupp før? Jeg synes vi faktisk skal la jentene slippe til på forumet uansett hva slags evt. bilder de har lagt ut på nett.Last warning. :wave :wave Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda626 Skrevet Oktober 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2005 Jeg ser for meg at denne tråden stenges ganske raskt dersom det ikke kan være en saklig tone her inne. En kan jo begynne å lure på om dere aldri har sett en pupp før? Jeg synes vi faktisk skal la jentene slippe til på forumet uansett hva slags evt. bilder de har lagt ut på nett.Last warning. Dette åpner for at vi gutta kan slenge slasken foran kameraet, og skrive bilforumet.net på den, for deretter å legge den ut her........ Helt åpen for jenter her, men puppegalleri trenger vi ikke å ha........., selv under off topic. Steng denne tråden, og la den stå som et eksempel på, "slike tråder ønsker vi ikke her på 'forumet". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lance Skrevet Oktober 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2005 Stakkars Lotus, kan jo umulig være noe stas å få en hel thread på forumet som bare handler om hvordan hun ser ut og hva hun gjør...og hva folk mener om det... Synes folket bør skjerpe seg. Vi har jo moderatorer her inne som filtrerer ut det som ikke passer seg, har vi ikke? Men jeg må innrømme at jeg er ganske nysgjerrig på de bildene det er snakk om. Skjerpings folkens!! Mvh Lance My 1st Ride My 2nd Ride Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest 426hemi Skrevet Oktober 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2005 Irritert jeg.. Jenter på forumet er greit det.. Koselig.. Men ta nå å gi faen i å legge ut jalla porr bilder av dere selv a.. Tenk om vi gutta her sku gjort det samme? Nasty... Går jeg på bilforumet.net er jeg ikke ute etter å se billige kjerringer.. Tror det ligger i navnet hva forumet omhandler.. Bilforumet.. Men hva vet jeg.. Og dere kåte gutta.. Skaff dekk ei kjerring og jukk dere ferdig' date=' har dere ikke draget til å fikse det for dere selv, finn no porr og ta en runk før besøket på forumet. :shake[/quote'] Så jalla skrevet. La folk være som de er. "JA, vi er så kåte, siden vi så på det bildet". ehhhh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Oktober 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2005 Hmm.. Google cacher gamle internettsider, gjør dem ikke? - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carinaballerina Skrevet Oktober 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 hmm, er en jente på 19 da, sånn hvis noen bryr seg. Har ikke puppebilder og slenge frem heller, så da var det vel ganske uvesentlig å skrive dette? *fnis* 1999 -Audi tt 1,8 turbo 1988 -Audi 100 2,3l (til salgs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 Velkommen på Bilforumet :) Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg