Darkstar Skrevet September 26, 2005 Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 derfor hun posa foran en rød 323 :p det var din :D :w00t der fikk jeg endelig løsningen, har gått å lurt på hvorfor folk dissa henne, for at det ikke var hennes bil, og noen påsto at det var hennes, men om det var din, og om det var sånn at hun lånte den, så er det jo ikke noe pes,da synes jeg folk skal dra tilbake utalsene sine. Var nok ikke min bil det nei... 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet September 26, 2005 Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 Var nok ikke min bil det nei... hmm, når du sier det, så var jo DEN modifisert i fronten, og hadde en IC fra greddy? jaja, bryr meg lite :P Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karina Skrevet September 26, 2005 Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 Er ikke så mye innpå her for tiden, mest å finne på Club Honda og 200sx klubben's forum. Var vel første jenta på bilforumet (utenom Håkon A da :p) Hatt en del forskjellige nick da, CRX-Babe, Code-Babe, Efini-Babe og HondaBabe...ble lettere med bare Karina ;) (Sx-Babe på irc) Er snart i kjærring klassen jeg også :) 24 år...og opptatt. Bilder finnes på hjemmesiden.. skal vel finnes en eller annet ikonet for det. http://karina.kwn.no/gallery/albums.php Memb. of No Brain Racing Team '93 Nissan 200sx s13 Styremedlem http://www.200sx-ogn.org Admin på http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mrs Aero Skrevet September 26, 2005 Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 Er snart i kjærring klassen jeg også :) Ååå, du har noen år igjen til du kommer i "kjerringklubben"... Tror jeg er eldst av damene her iallefall... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miss_honda:civic Skrevet September 26, 2005 Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 blir 20 jeg da ca 4 dager da=) party party=) wtf? *kine* :rolleyes: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Funkart Skrevet September 26, 2005 Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 Tror rett og slett jeg skal spandere en go kart tur på dere når snøen kommer ta en helge tur på vidda elns;) det hadde vel vært en morro jente tur:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
... Skrevet September 26, 2005 Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 Hva er gj. snitts alderen til jentene på forumet? 22 år her..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Coltbitch Skrevet September 26, 2005 Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 Hmm... jeg skriver ikke så mye her akkurat.. men er ihvertfall snart 23år.. wtf? ~Cecilie~ * Nissan 200sx s13 * Mitsubishi Colt *solgt* Team-Sact Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
latskap Skrevet September 26, 2005 Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 Næmen jøss..... Finnes det damer her å?:) kOz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CalibR Skrevet September 26, 2005 Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 Jeg liker da lotus kjempe godt. Hun er en snill og allright jente. Samtidig søt på sin måte ;) Om jentene har lyst å posere forann bilen sin eller hva dem gjør så behøver da ikke alle her komme med drittslenging? Er vell bare et pluss at jentene her inne tørr å gjøre det siden det så mange overkåte menn her i alle aldre. Uansett koselig at flere jenter kommer inn på et sånt forum som er dominert av gutter å vil snakke bil. Lenge leve hjulet :) Så no hard feelings Mvh CalibR Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows Through Gates And Opens 70 Flat To Finish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-Man Skrevet September 26, 2005 Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 Fyller 29 i november...det er vel ganske på grensen til kjerring har jeg hört... :( Da er jeg gammal gubbe jeg da..;) G-Man Nothing evolves without the Evolution. 2000 EVO VI T.M.E x 2000BMW 330CI X 1999 Forhøster STI X 1998 EVO V RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mrs Aero Skrevet September 26, 2005 Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 Da er jeg gammal gubbe jeg da..;) G-Man Neida, vi er ikke gamle kjerringer og gubber...vi er bare ungdommer med litt livserfaring... :thumb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-Man Skrevet September 26, 2005 Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 helt enig...og guttedrømmen står på tunet..:) har råd til det nå..:) G-Man Nothing evolves without the Evolution. 2000 EVO VI T.M.E x 2000BMW 330CI X 1999 Forhøster STI X 1998 EVO V RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet September 26, 2005 Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 :pics kiddie kiddie - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fomle Skrevet September 26, 2005 Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 Jeg Er Ihvertfall Jente =) Sjekk Bildene Mine A. Klem http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=87852 :chevy :chevy :chevy :chevy :chevy :chevy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg