Gå til innhold

Kjøpe felger i Sverige, transport til Norge?

Ranger emnet

Breisladdern

Anbefalte innlegg

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nei har ikke så fryktelig lyst til å prøve å gjøre meg fortsått av en Svenske over telefon i dag.. sitter med sår hals, 39 i feber osv..

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prata med Bussgods i Charlottenberg nu.

Han som skal sende felgene avgårde fra Skåne skriver ditt navn og telefonnummer (husk +47 foran) og ombudsort Charlottenberg på pakkseddelen.

Når det kommer fram til Charlottenberg ringer dem fra Bussgods (eller sender deg en sms om det står mobilnummer) og gir beskjed. Når det gjelder avhenting av felgene gjör dere opp da pr telefon når det skal hentes. Ikke åpent på lördager.

(Så ikke at Jonte hadde svart...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prata med Bussgods i Charlottenberg nu.

Han som skal sende felgene avgårde fra Skåne skriver ditt navn og telefonnummer (husk +47 foran) og ombudsort Charlottenberg på pakkseddelen.

Når det kommer fram til Charlottenberg ringer dem fra Bussgods (eller sender deg en sms om det står mobilnummer) og gir beskjed. Når det gjelder avhenting av felgene gjör dere opp da pr telefon når det skal hentes. Ikke åpent på lördager.

(Så ikke at Jonte hadde svart...)

Takk skal du ha!!! hellothere

Så jeg har ikke mulighet til å hente på en lørdag i det hele tatt? Ang betaling av frakt, gjøres det på forskudd av han som sender, eller betaler jeg når jeg henter dem?

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Efterkrav hørtes jo greit ut, da slipper jeg å styre med bankinnbetaling på forskudd.

Hvis ikke Øyvind H tar på seg frakt jobben ;)

Men iom at det var førstkommende helg du skulle nedover så veit jeg ikke om det passer for han jeg har kjøpt dem av, han var i stockholm ei ukes tid nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Efterkrav hørtes jo greit ut, da slipper jeg å styre med bankinnbetaling på forskudd.

Eh, betale på forskudd er vel ingen höjdare heller...mye penger, han bor nede i Skåne og du i Norge...anbefales ikke.

Synd jeg ikke bor närmere deg, da kunne du fått sendt dem hit og henta dem når det passer for deg.

Jaja, håper alt löser seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veit ikke helt hvor Karlstad ligger hen i Sverige heller.

Men hvis det ligger like langt unna som skåne, så er det jo til liten hjelp..

Hva er i veien med å forskuddsbetale? En av oss må gjøre det uansett. Enten meg om overfører penger på forhånd, eller han som sender felger på forhånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok førstkommende helg jeg skal dit ja. Kommer ner fredag kveld, og blir der til lørdag ettermiddag/søndag morgen. Är han i stockholm blir det ju lite svårare.

Jo, men felgene befinner seg i malmö.. Har sendt en mail til han og foreslått det, så får vi se om han har mulighet til å få noen andre til å evt avlevere felgene til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Är ikke så veldig langt. Kjørte fra Oslo lørdag morgen klokken sju, kjørte til stockholm, så rundt i hele stockholm hele dagen. Så tilbaks på kvelden. Kjørte fel litt utenfor stockholm, og kom nesten ned til Lindköping innan jeg forstod jeg hadde kjørt fel. Klokken var typ 2 på natten, så det var ingen trafik, og jeg kjørte i 160-180, så jeg kom langt før jeg skjønte jeg hadde kjørt feil Blev nesten 1700km på en dag. Og siden jeg kjørte fel, krasjet jeg med et rådyr og vraket leiebilen. Skumt.

Hvor store er felgene forresten?

x Audi 90 -84 2.2E

x Vw Golf 2 -87 1.6

Audi 80 1.8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider