Gå til innhold

Elektriske vinduer... ombygging

Ranger emnet

Precious

Anbefalte innlegg

Jeg sitter å tenker på ombygging til elektriske vinduer på golfen min. Har en Golf 2 cl (2dørs), som jeg vil ha eletriske vindus heiser på.

Hva skal til for ombygginga?

Hørte at en skulle gjøre det her, men det var bare en idè.

VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder

[x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Golfer med orginal el vinduer på så er det annen midtkonsoll, en med plasser til El vinduer i.. Ellers går det jo ant å lage seg hull i midkonsollen, ELLER i dørtrekket. Ellers må du vel skifte ut vindusheiseren, men trur ikke det er noe stort problem. Jeg skal gjøre dette selv, men venter på at han dude'n jeg kjøpte el vinduer av klarer å sende dem..

Noen som vet pris hos forhandler?

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror Awesome gti store selger innvendige dørhåndtak med brytere for el-vindu til Golf 2.

Jeg så et bilde på internett en gang og det så skikkelig bra ut, sjekket ut siden til Awesome gti store nå nettopp og kunne ikke finne dem igjen (kan jo ha vært en av de 100 andre golf butikkene i England da :rolleyes: )

"I'm so smart I'm practically retarded"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"I'm so smart I'm practically retarded"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

gjorde det for 2 uker siden.. SIMPELT.. du bruker samme midtkonsoll.. bare å flytte over knappen og sette de i det lille "hanskerommet" i konsollen.. går to lange skruer som går igjenom det rommet.. var bare å bytte ut de gamle sveivene med motorene.. pluss minus til knappene og pluss minus til battri.. simpelt...!

Volvo 940LT 95'

Volvo 245 86'

x - Volvo 245 91'

x - Volvo 240 GLE 86'

x - VW Golf MKII 88'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var heldig og kjøpte en golf med det i fra en kamerat av broren til en kamerat av meg.. kjøpte den for 500... og vraka den etterpå:) ned en slråning og litt hopping og sånt.. golf tåler juling hvertfall ;)

men sånn ellers vet jeg ikke pris... vær ivrige på dynga så er dere kansje heldige... det er litt sjeldent tror jeg.. men dere kan jo høre med et deleverksted og høre hva prisen er nytt da..

Volvo 940LT 95'

Volvo 245 86'

x - Volvo 245 91'

x - Volvo 240 GLE 86'

x - VW Golf MKII 88'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 year later...

Jeg vil fortsatt ha elektriske vinduer i golfen min, hittil har jeg bare sett Autospar ha hele "originale" løsninga for el.vinduer i golfene våre. Men det koster 1500kr per sidet.

Noen som vet om andre kit til salgs? Universal kit?

[x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg meiner bilxtra (cd cardic) ha univelsal vindusheiser til 6-700kr og det er for to eller fire dører vist eg ikkje tar feil. har ikkje katalogen her no men eg kan finna det ut seinare. mobilsentrum meier eg skal ha også.

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilxtra har sluttet med å selge universale vindusåpnere og på mobilsentrum fant eg det ikkje. så du må vel finna ein dele bil.

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk mail fra NorskBilDelSenter og dette kittet var å framdrive:

Nytt sett til en pris av 2474,- kr for 3dørs og 4712,- kr for 4dørs.

Ikke aktuelt for meg ihvertfall. Leiter videre, noen må da være billigere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider