-Supraguy- Skrevet Oktober 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2005 her er noen av mine.. får faen ikke opp bildene? men menhttp://home.no.net/iserebel/upload_files/d03.jpg http://home.no.net/iserebel/upload_files/d04.jpg http://home.no.net/iserebel/upload_files/d05.jpg http://home.no.net/iserebel/upload_files/d06.jpg Hvor har du fått tak i kadett c'ene fra? Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet Oktober 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2005 Her er bilder av de 21 modell bilene mine, alle i størrelse 1:18 :) Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glofygirl Skrevet Oktober 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2005 Her e lekebilen min. Den har eg hatt siden eg va 3 år gammale. Har fått gjennomgått nok så nå e an pensjonert og står på hedersplassen i stuå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fluid Skrevet Oktober 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2005 Her er mine 1:18 diecast. Og tilslutt en 1:24 i plast:) Siter '99 BMW 520iat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Oktober 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2005 kjempe mye tøffe modellbiler:) spec du med de oplene :wave digger dem hvor kjøper du felgene fra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fluid Skrevet Oktober 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2005 Felgene er kjøpt her. Koster 45NOK for ett sett. Siter '99 BMW 520iat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Oktober 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2005 Felgene er kjøpt her. Koster 45NOK for ett sett. ja vel,mye tøft der! takk:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dast Skrevet November 27, 2005 Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 Her er mine 1:18 diecast. Hvor har du kjøpt den merca? Er den i metall? Hvor mye kostet den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motorsportdude Skrevet November 27, 2005 Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 her er mine: Siter 2000 Galloper Super Exeed 2,5 TDI, selges 1986 Ford Scorpio 2,0 CL, reservebrakka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Volvo_gutten Skrevet November 27, 2005 Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 Her er mine 1:18 diecast. Åhh....hvor kjøpte du den Amazonen? Jeg har nemlig en Volvo PV i samme skala...de ville matche :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet November 27, 2005 Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 her er mine: jeg har helt lik, bare som jeg har lakket gul og felgene svarte. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet November 27, 2005 Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 skal legge ut mine og har 3 mini z fjernstyrte..ca 20 stk,mest 1/18.. tips!!! toy rus (leketøysbutikk)vet det er stavet feil..selger billige biler til219 ,fete og kjøpte 4,helt lik de som koster 500 på diecast. 2lamborghini med crom felger og hummere,,amg55 de er med anleg og,basser og tv skjermer,så løp og kjøp. :wave . Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet November 27, 2005 Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 Her e lekebilen min. Den har eg hatt siden eg va 3 år gammale. Har fått gjennomgått nok så nå e an pensjonert og står på hedersplassen i stuå. såg den sist eg va hos deg, fine plass på hylla rett øve PC'en :p her e mitt så e verdt å ta bilde av: Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fluid Skrevet November 27, 2005 Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 Hvor har du kjøpt den merca? Er den i metall? Hvor mye kostet den? Den er kjøpt i spania, bburago byggesett i metall, skala 1:18. 199kr. Åhh....hvor kjøpte du den Amazonen? Jeg har nemlig en Volvo PV i samme skala...de ville matche :D Kjøpt på clasohlson, får den i hvit og rød. Felgene er kjøpt på hobbysjappa på strømmen. helt lik de som koster 500 på diecast. 2lamborghini med crom felger og hummere,,amg55 de er med anleg og,basser og tv skjermer,så løp og kjøp. :wave . nah, de er ikke identiske, diecast.no selger jadatoys og toysrus selger maisto. så det så:) Siter '99 BMW 520iat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motorsportdude Skrevet November 27, 2005 Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 jeg har helt lik, bare som jeg har lakket gul og felgene svarte. hehe, har dekor men har ikke giddi å sette den på... Siter 2000 Galloper Super Exeed 2,5 TDI, selges 1986 Ford Scorpio 2,0 CL, reservebrakka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg