Gå til innhold

Ny bil, E36 325i coupe!

Ranger emnet

Suveren

Anbefalte innlegg

• Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hmm fant noe greenstuff på schmiedeman klosser, var grei prisklasse da:

ebc forbremser

og "ventilerte racer bremseskiver som de kaller det" :

skivene

Noe sånn du har? Og der merker du forskjell?

Jepp, har slike skiver (Brembo) både foran og bak og Green Stuff klosser hele veien :) Merker veldig forskjell, spes på mindre bremsestøv :)

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var skikkelig fin bil du har fått deg med det "rette" utstyret. Hvilken farge er det på bilen? Mulig det er lyset utenfra som skinner blått i bilsida på det første bildet der.

Fargen er cosmosvart, helt svart med andre ord:)

- 1995 Bmw E36 325i coupe

X - 1995 VW Golf GTi - Solgt

X - 2000 Toyota Hiace - Gamle firmabilen

X 1995 Bmw E36 318is coupe - Solgt

X 1988 Mazda 626 2.0i coupe - Solgt

-------------Sev/Bergen--------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, har slike skiver (Brembo) både foran og bak og Green Stuff klosser hele veien :) Merker veldig forskjell, spes på mindre bremsestøv :)

Hmms hørtes lovende ut, går nok for det da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs jo hvor lenge siden de blei kjøpt da.. Om det ikke går på garantien så bytter du ut alle 4 led pærene..

Hakke særlig peiling på dette, så sikkert dumt spørsmål, men spør jeg;

LED pærene sier du? er det de oppe hvor angeleyesen møtes på lyktene det? Isåfall må jo lyktene åpnes, og det er vel ikke meningen?prøvde å se om idag om det var noe som lett kunne skiftet på de der lyktene, men ser ikke sånn ut for meg, var kun vanlige pærene til nær/fjernlysene som var tilgjengelige der..

Noen som har peiling på dette? eller må jeg bytte hele jævla lykten for å få dette på stell igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LED pærene sier du? er det de oppe hvor angeleyesen møtes på lyktene det? Isåfall må jo lyktene åpnes, og det er vel ikke meningen?prøvde å se om idag om det var noe som lett kunne skiftet på de der lyktene, men ser ikke sånn ut for meg, var kun vanlige pærene til nær/fjernlysene som var tilgjengelige der..

Noen som har peiling på dette? eller må jeg bytte hele jævla lykten for å få dette på stell igjen?

Må vel splitte lykta.. Jeg har ihvertfall pærer på ringene..

Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må vel splitte lykta.. Jeg har ihvertfall pærer på ringene.. må nok ikke bytte lyktene.

Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
Må vel splitte lykta.. Jeg har ihvertfall pærer på ringene.. må nok ikke bytte lyktene.

Får nye lykter av GSbildeler. Vurderer om jeg skal selge de og kjøpe Hella sine med Xenon og angel eyes istedenfor, og samtidig bytte blinkerne og tåkelysene til klarglass..Noen som vet om disse blir fin på ? Finner ikke så mange bilder..

Her er noen bilder jeg tok på selvvasken igår med mobil(6680), derfor litt dårlig kvalitet, men men..

051120052kb.th.jpg

051120050010fh.th.jpg

051120050105iq.th.jpg

051120050089ge.th.jpg

051120050097al.th.jpg

081020050038mo.th.jpg

051120050076fu.th.jpg

Heldighvis er det fremdeles en 10-15 grader jevnt over i Bergen, så blir noen uker til med sommerdekk håper jeg..er så nedtur til 16" vinterfelgene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finns flere typer av Hella sine enn de der.. Noen andre som er myy peners, Xenon å, men syns jeg kan huske ar de kosta flesk å =) Forresten sinnsykt pen bil.. Klare grøft lys er pent det, men de lyser vanvittig dårlig i forhold til vanlige =) Men utseende er vel første prioritert kansje..

2000 Ford Mondeo ST200

19-- MB 190

2000 Suzuki GSX-600R Allstar Corona

X:1990 Ford Sierra 2.0I Stv / 1997 Audi A4 1.8Turbo Quattro / 1991 Bmw 318i M-Tech

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanvittig fin E36 der der...misunner deg dimmen på BBS'ene ;) Mine er bare 17"... Kan jeg spørre hva slags senk du har?

Får nye lykter av GSbildeler. Vurderer om jeg skal selge de og kjøpe Hella sine med Xenon og angel eyes istedenfor, og samtidig bytte blinkerne og tåkelysene til klarglass..Noen som vet om disse blir fin på ? Finner ikke så mange bilder..

Bare husk at Hella sine med xenon er like mye lovlige som de xenonlysene jeg har på min bil ;)

Finns flere typer av Hella sine enn de der.. Noen andre som er myy peners, Xenon å, men syns jeg kan huske ar de kosta flesk å =) Forresten sinnsykt pen bil.. Klare grøft lys er pent det, men de lyser vanvittig dårlig i forhold til vanlige =) Men utseende er vel første prioritert kansje..

Uenig. Mine klare lyser mye bedre enn de org fra BMW.

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanvittig fin E36 der der...misunner deg dimmen på BBS'ene ;) Mine er bare 17"... Kan jeg spørre hva slags senk du har?

Bare husk at Hella sine med xenon er like mye lovlige som de xenonlysene jeg har på min bil ;)

Uenig. Mine klare lyser mye bedre enn de org fra BMW.

Takk:) Ekke så mye senket, 40mm foran og 15mm bak.. Men syns det holder, den ser lav nok ut etter min smak, 318is'en jeg hadde før var senket 60/40 og den kunne skrape ani avogtil, den her er lettere sånn;)

Ja tror jeg går for xenon slik du har, har sett noen bilder av Hella sin xenon og funnet ut at bilen blir for "horet" opp med de, ser mer orginal ut med de jeg har og så er jo Dybvik trading sine gunstig da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er følgende ting på vei:

- EBC turbogroove skiver både foran & bak

thumb_5371.jpg

- Greenstuff klosser både foran og bak:

thumb_5352.jpg

- Håndbrekkhåndtak M-tech:

thumb_5962.jpg

- Hella Frontlykter m/ Angel Eyes (Ombytte på noen Inprolykter hvor den ene ringen lyser litt svakere enn de andre, GSbildeler var sluttet å forhandle inpro.)

thumb_5047.jpg

- Nye blinkere ( Er litt usikker om disse blir fin, men han påsto at disse passet best med Hella sin Angel eyes, så får vi se.)

thumb_4830.jpg

- Klarglass tåkelykter:

thumb_3882.jpg

- Lyktelister ( Som jeg er litt usikker på om jeg skal montere, får se..)

thumb_4140.jpg

- Ventilhetter m-tech(Til å ha på vinterdekkene, på sommerdekkene er det ståltyper med bbs risset inn:) )

thumb_5952.jpg

- Vinterdekk Michelin X-ice North 215/55-16(Altså pigg, de som har vunnet alt av tester i år, kjører endel til fjellet om vinteren, så viktig med topp dekk..)

mic_xice_n.jpg

- FK krom/sølvpærer til blinkere, slik at det oransje ikke er synlig.

billede.asp?x=50&billede=3198_1_38358.jpg&map=1

Ellers blir det også bestilt komplett understellsbehandling på den, altså Tectyl behandling før vinteren kommer, siden den ikke er vinterkjørt før blir jo det viktig!

Skal jeg nok bestille Xenon og kjøre på i hella lyktene ettehvert..Må bare få oversikten litt økonomisk først igjen etter dette innkjøpet:)

Så er med andre ord litt på gang, gleder meg til ting kommer! Noe kommer allerde i morgen, mens bremsene og det kommer først neste uke engang. Takker GSbildeler for god service og gode priser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider