Gå til innhold

Ny bil, E36 325i coupe!

Ranger emnet

Suveren

Anbefalte innlegg

• Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da er følgende ting på vei:

- EBC turbogroove skiver både foran & bak

thumb_5371.jpg

- Greenstuff klosser både foran og bak:

thumb_5352.jpg

- Håndbrekkhåndtak M-tech:

thumb_5962.jpg

- Hella Frontlykter m/ Angel Eyes (Ombytte på noen Inprolykter hvor den ene ringen lyser litt svakere enn de andre, GSbildeler var sluttet å forhandle inpro.)

thumb_5047.jpg

- Nye blinkere ( Er litt usikker om disse blir fin, men han påsto at disse passet best med Hella sin Angel eyes, så får vi se.)

thumb_4830.jpg

- Klarglass tåkelykter:

thumb_3882.jpg

- Lyktelister ( Som jeg er litt usikker på om jeg skal montere, får se..)

thumb_4140.jpg

- Ventilhetter m-tech(Til å ha på vinterdekkene, på sommerdekkene er det ståltyper med bbs risset inn:) )

thumb_5952.jpg

- Vinterdekk Michelin X-ice North 215/55-16(Altså pigg, de som har vunnet alt av tester i år, kjører endel til fjellet om vinteren, så viktig med topp dekk..)

mic_xice_n.jpg

- FK krom/sølvpærer til blinkere, slik at det oransje ikke er synlig.

billede.asp?x=50&billede=3198_1_38358.jpg&map=1

Ellers blir det også bestilt komplett understellsbehandling på den, altså Tectyl behandling før vinteren kommer, siden den ikke er vinterkjørt før blir jo det viktig!

Skal jeg nok bestille Xenon og kjøre på i hella lyktene ettehvert..Må bare få oversikten litt økonomisk først igjen etter dette innkjøpet:)

Så er med andre ord litt på gang, gleder meg til ting kommer! Noe kommer allerde i morgen, mens bremsene og det kommer først neste uke engang. Takker GSbildeler for god service og gode priser!

hei. først, sinnsykt fet bil må jeg si! veldi vakker!

har ofte lurt på hvorfor folk med angel eyes ikke har øyenskygge(Lykteliste) bilen blir jo sinnsykt mye råere og sintere. Jeg synest du burde montere di. Nokk en gang Fin bil!

Daihatsu Charade G11 Turbo

(SMÅBIL POWER)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

ja1tc.th.jpg

ja15tb.th.jpg

ja22nu.th.jpg

ja32kk.th.jpg

ja49zr.th.jpg

ja50pg.th.jpg

ja64ra.th.jpg

ja79qr.th.jpg

ja87zj.th.jpg

ja107zr.th.jpg

Ja da har vi fått montert nye lykter, blinkere m/ chrom pærer, tåkelykter, turbogroove skiver & green stuff klosser, m-tech alu håndbrekkhåndtak og litt andre småting:)

Syns selv resultatet ble veldig bra utseendemessig, bilen ser nyere ut, og det passet veldig bra til svart bil:)

Ellers er de nye bremsene super, ikke noe bremsestøv & litt bedre effekt også! Bare synd jeg har på de kjipe 16" vinterfelgene, gleder meg til å få på 18" sommerfelgene igjen jeg..

Sorry dårlig kvalitet, er igjen tatt med mobil. Skal se om jeg får tatt bilde av lysene med ett annet kamera slik at dere tydeligere kan se hvordan det blir.

- 1995 Bmw E36 325i coupe

X - 1995 VW Golf GTi - Solgt

X - 2000 Toyota Hiace - Gamle firmabilen

X 1995 Bmw E36 318is coupe - Solgt

X 1988 Mazda 626 2.0i coupe - Solgt

-------------Sev/Bergen--------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ble stilig! Skulle hatt sorte tåkelykter også nå :)

E36-Black-Foglights-1L.jpg

E36-Black-FogsL.JPG

hmms hadde jeg visst det fantes skulle jeg kjøpt det ja..hmm hmm. jeg som kjøpte klarglass..

ser du har linket det opp mot bmtown, får tenke på om jeg får bytte i de da:)

- 1995 Bmw E36 325i coupe

X - 1995 VW Golf GTi - Solgt

X - 2000 Toyota Hiace - Gamle firmabilen

X 1995 Bmw E36 318is coupe - Solgt

X 1988 Mazda 626 2.0i coupe - Solgt

-------------Sev/Bergen--------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider