maxmix Skrevet September 16, 2005 Rapporter Share Skrevet September 16, 2005 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=107457 hadde det vert en bmw, hadde texten sett slik ut: Kvinne påkjørt av bmw i vill fart (VG Nett) En kvinne ligger på sykehus etter å ha blitt påkjørt av en råner like utenfor Bodø sentrum fredag kveld. Av JARLE BRENNA VG Nett følger: Bil og trafikk Ulykken skjedde 100 meter fra politihuset i Bodø kl. 22.55 fredag. Operasjonssentralen ved Salten politidistrikt opplyser til VG Nett at de foreløpig ikke vet noe om tilstanden til kvinnen. Politiet er nå på sykehuset for å finne ut mer om hendelsesforløpet. Etter det VG Nett erfarer skal kvinnen ha blitt kastet flere meter opp i lufta da hun ble påkjørt av den kjappe bmwen som ikke brukte lys. Bmwen hadde en passasjer i bilen som skulle fraktes til Nordlandssykehuset. Dermed måtte en ambulanse rykke ut for å kjøre den påkjørte kvinnen til samme sykehus. Det var regnvær og svært mørkt i området da ulykken skjedde. Politiet har rutinemessigt tatt beslag i førerkort, og har tatt blodprøve av pøbelen.. politifullmektige hansen utaler at slikt skjer ikke ved aktsom adferd i traffikken. og vill derfor begjære vedkommende råner varetektsfengslet siden han garrantert meide ned kvinnen med vilje... nok ironi ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorvetteC3 Skrevet September 17, 2005 Rapporter Share Skrevet September 17, 2005 Du glemte å si at politimannen sa: "Dette er det værste jeg har sett i mine 20 år i politiet" :P Siter Corvette 4 ever Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
twinflower Skrevet September 17, 2005 Rapporter Share Skrevet September 17, 2005 eller "Vi har grunn til å tro det skyldes stort fart" etc Siter 1998 BMW 318i 2005 BMW 116i 1995 Ford Mondeo 1991 Mazda 323 1983 Golf Diesel (52hk) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxmix Skrevet September 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2005 enig med begge to :) :magic Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet September 17, 2005 Rapporter Share Skrevet September 17, 2005 Og avsluttes med: Når skal ungdomen lære? Bil er ett fremkomstmiddel ikke ett leketøy! Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet September 17, 2005 Rapporter Share Skrevet September 17, 2005 Eller: "Vi så han hadde en wunderbaum i speilet, så da er det ikke tvil hvem sin feil det er" assman fatality Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet September 17, 2005 Rapporter Share Skrevet September 17, 2005 "Politiet har sett indikasjoner på at Råneren slapp clutch ved alt for høyt turtall og derfor mistet kontroll da han etterlot seg spor." Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Coltern Skrevet September 17, 2005 Rapporter Share Skrevet September 17, 2005 "Politiet har sett indikasjoner på at Råneren slapp clutch ved alt for høyt turtall og derfor mistet kontroll da han etterlot seg spor." Haha, den var genial! :) Siter Pioneer--JBL--Momo Polk--Optima-SoundMagus :) STP støydemping. Bil: Mitsubishi Galant -97 G8. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vagen Skrevet September 17, 2005 Rapporter Share Skrevet September 17, 2005 "I en kommentar fra samferdselsminister Horild Skogsholm sier hun at biler med over 1 liter motor volum burde være skattet så tungt at kun norges rikeste burde ha råd til å kjøre de for å unngå slike ulykker. Hun vil også føre ett forslag om å sette opp en bomring og 5-6 fotobokser i minne av kvinnen." Siter http://WWW.MARIUSAASHEIM.COM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet September 17, 2005 Rapporter Share Skrevet September 17, 2005 "I en kommentar fra samferdselsminister Horild Skogsholm sier hun at biler med over 1 liter motor volum burde være skattet så tungt at kun norges rikeste burde ha råd til å kjøre de for å unngå slike ulykker. Hun vil også føre ett forslag om å sette opp en bomring og 5-6 fotobokser i minne av kvinnen." "Skogsholm mener også at Belonas forslag om å plombere Lastebiler til 45km/t kan skape mindre påkjørsler av mopedister" Jada jada, OT, men likte den.. hihhi Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
impreza_wrx Skrevet September 17, 2005 Rapporter Share Skrevet September 17, 2005 edit: har fjernet mitt innlegg...leste litt feil i artikkelen... doh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet September 17, 2005 Rapporter Share Skrevet September 17, 2005 Dette er rett over veien for der jeg bor :pimp Spør du meg så er det ikke rart folk blir påkjørt, for enkelte har jo seriøse mangler i hodet av og til, bare sprader over veien uten å se seg for :fuckme2: Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet September 17, 2005 Rapporter Share Skrevet September 17, 2005 Dette er rett over veien for der jeg bor :pimp Spør du meg så er det ikke rart folk blir påkjørt, for enkelte har jo seriøse mangler i hodet av og til, bare sprader over veien uten å se seg for :fuckme2: Dette er jo også et viktig poeng.. OT: Elsker signaturen din :D Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet September 17, 2005 Rapporter Share Skrevet September 17, 2005 ahh men vi snakker om "Horild" Skogsholm.... hu har jo mistet jobben nå :D og da snakker jeg ikke om ministerjobben som er en selvfølge at hu mister.. men da snakker jeg om jobben som Stortingspolitiker... er ikke det en fantastisk tanke? Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet September 17, 2005 Rapporter Share Skrevet September 17, 2005 En ambulanse har god grunn til å kjøre fort, en råner har det ikke. Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg