Gå til innhold

jaha, hadde det vert en ungdomsbil??

Ranger emnet

maxmix

Anbefalte innlegg

Er ikke ambulansesjåførene egentlig de mest dyktige sjåførene vi har her til lands? Oppkjøringen til å bli ambulansesjåfør er jo steintøff, og jeg til nå ikke sett èn ambulanse (utrykning eller ikke) som ikke har oppført seg 100% korrekt i trafikken med tegn/signal, plassering, avstand til forrankjørende og alle disse smådetaljene som er lett å slutte å bry seg med.

Jeg tror B.T.i har et poeng med at fotgjengeren kan han ha hoppet ut i veien og overrasket sjåføren. men men

1998 BMW 318i

2005 BMW 116i

1995 Ford Mondeo

1991 Mazda 323

1983 Golf Diesel (52hk)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørt på P3 med Kommisjonen i fjor høst rett etter første snøfall, og de snakket om en ulykke der en fotgjenger hadde blitt påkjørt når han gikk over gata. De harselerte litt med at folk bør ha litt mer vett enn å sprade rett ut i gata(som de har rett til) ved første snøfall. Tror det er vanskelig for folk å skjønne det at snø ikke bare er livsfarlig for gamle damer og lårhalser. Folk tror jo dett er like lett å stoppe på snø som på asfalt. Mye dumme folk ute å går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ambulanse har god grunn til å kjøre fort, en råner har det ikke.

Joa, men ikke uten blålys eller sirener (var dama døv?)...

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joa, men ikke uten blålys eller sirener (var dama døv?)...

sikkert på fylla elns

sier jo ittno om omstendigheter (typisk nok) :P

jeg har sikkert ikke alene om å ha fått skjelven fordi en eller annen "profesjonell fotgjenger :hammer " bare har hoppet ut i veien/fotgjengerfeltet og bare tenkt på seg og sitt uten refleks mitt på natta ut av en hekk :P

for selvom du hater dem vet du med deg selv at det SISTE du vil her i livet er å kjøre ned å drepe noen (som ikke er pedofil)

Internetporrmissbrukare

Kjør hardt, kjør stil, kjør bæbu-bil :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, hadde en stygg oppøevelse emd en ambulanse for et par mnd siden:

kjørte på tofelten ut fra kr.sand, og kom forbi første avkjørsel til sørlandsparken, kjørte videre i rundt 110, kom vider opp der veien svinger litt, og der woooww plutseligt er det en bil foran meg , og han bare kjører på uten blålys, og bilen han kjører forbi slipper han ikke forbi.. jeg må vri bilen inn til høyre for og unngå kollisjon.. snakker om tufs.. hadde jeg kunnet skulle jeg ristet den amulansjesjåføren helseløs... kom rundt svingen som om ingenting skulle kunne skje.... moralen der er at hadde han brukt sirene/blålys så hadde bilen sluppet han forbi og han hadde slippet og liggi i mitt felt ... til opplysning så er det 2felt ut av byen der og 1felt inn... :hammer :hammer :hammer

btw: edit politiet: sjåføren vil bli avhørt iløpet av helgen... som jeg har sagt før, hadde det vært en sivil hadde han vært varetektsfengsla iløpet av helga....... hellothere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

btw: edit politiet: sjåføren vil bli avhørt iløpet av helgen... som jeg har sagt før, hadde det vært en sivil hadde han vært varetektsfengsla iløpet av helga....... hellothere

det er en av fordelene ved å bli ambulansemann sånn som meg vettu :P du blir kjent med halve politistanden på ganske kort tid :hammer

og blir man stoppet er det typen.. neimen halla, står det til med junior da? :P blitt bedre av astmaen i det siste? hører at kona er på tjukka, når er terminen? :wave , hvordan gikk daten i helga?? osv.

Internetporrmissbrukare

Kjør hardt, kjør stil, kjør bæbu-bil :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider