-zlurv- Skrevet September 17, 2005 Rapporter Share Skrevet September 17, 2005 Jeg holder på og brushe litt, også skulle jeg ha fremhevet disse,(sånn at de ligger oppå) Hvis noen skjønner, kan dere plz si hva jeg må?? Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet September 17, 2005 Rapporter Share Skrevet September 17, 2005 hva er "disse" ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet September 17, 2005 Rapporter Share Skrevet September 17, 2005 hvis du mener det som er under de lyse strekene så er det letteste å bare gjøre den delen lysere og legge skygge rett over de lyse strekene.. hvis du skjønte det:P:D Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet September 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2005 Thnx! :) :) Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg