Gå til innhold

Min 80 B4 (Med Bilder)

Ranger emnet

torslett

Anbefalte innlegg

Etter å ha kjørt lenge på en gammel golf 2 som nermest hoppa når jeg kjørte på en hump og det knirket og knaket i alle retninger, bestemte jeg meg for å kjøpe noe som var litt nyere. Jeg ville enten ha en audi 80, 90 eller 100..

En kompis av meg har akkurat bytta inn sin Audi 80 B4 93 mod 2.0E, i en Audi 90 2.3 20v 88 mod med en bil forhandler.. Jeg synest gamle bilen var meget pen så jeg tenkte at jeg skulle høre hva pris han tenkte på.. 45.000 sa han og jeg vart interesert med en gang.. det var samme prisen kompisen min hadde gitt for bilen da han kjøpte den og han har fiksa en del på den..

I tillegg så sto de 17" på 90'en som egentli ikke passet på den. Så dem fulgte med min bil. er ikke sikker på hva merke dem er? noen som vet ?

Jeg er iallefall kjempefornøyd med bilen:)

audi80001.jpg

audi80002.jpg

audi80003.jpg

audi80007.jpg

audi80008.jpg

Videre planer har jeg egentlig ikke tenkt så veldig mye over enda. Har tenkt på en liten hekk vinge og bakrute deksel. Og en liten frontleppe på orginal fanger om jeg finner en jeg liker.. Noen som vet om en plass med sånt ?

Mvh

Tor-Erik Slettvold

VW Passat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takk for det :)

Den er vell nesten penere inni enn på utsiden. Panseret er veldig falmet.. får håpe jeg får rubbet det så det ser sann passe bra ut.

Inni er det så og si helt strøkent.. det er noe veldig lite styr på ene dør siden på passasjer side. (kan ta bilde av det) men ellers er resten strøkent.. ikke slitasje hull på setene ingen svi hull taket er kvitt og ikke grått av skitt. bagasjerommet er rent og pent og har nesten ikke noe støv osv...

Bilder:

audi80018.jpg

audi80019.jpg

audi80020.jpg

Er ikke så spennende.. igrunn ganske standard;)

Mvh

Tor-Erik Slettvold

VW Passat

Lenke til kommentar
Del på andre sider