Gå til innhold

Sea_West sine bilder

Ranger emnet

Sea_West

Anbefalte innlegg

heisann. tenkte jeg skulle lage en tråd hvor jeg kunne legge ut bildene mine fra div treff o.l. er langt ifra noen god fotograf, men håper på litt synelige forbedrelser her etterhvert.

Er det noen av bildene dere vil ha i bedre oppløsning osv så si ifra.

Starter med noen bilder fra gatebil sept 2005 rudskogen.

Fredag:

HPIM0473.jpg

HPIM0517.jpg

HPIM0513.jpg

HPIM0506.jpg

HPIM0459.jpg

HPIM0456.jpg

HPIM0455.jpg

HPIM0450.jpg

HPIM0438.jpg

HPIM0441.jpg

Flere bilder finnes her: http://photobucket.com/albums/v237/Torkel/Gatebil%20%202004%20sept/?start=0

"Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond.

- BMW E30 320i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye fine bilder her!! Hvorfor forskjellig størrelse på bildene?

hmm ja si det, blir sånn etter at jeg har lagt de i photobucket, er jo fordi de er for store, men får ikke til og gå ned størrelsen i ps. noen som kan fortelle meg hvordan?

"Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond.

- BMW E30 320i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare å trykke på Image i meny linja, og så trykke på Image Size. Så er e bare å skrive inn pixels =)

Ja, er det jeg har gjort hele tiden da. :hvaskjera

Stiller alltid på 1024 x 768.

om det var der du mente.

- BMW E30 320i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte spess det av bmw'n bakfra så du ser bredden.. Har du litt info om det tekniske?

Hmm nei hukser ikke, om jeg skal til skogen i dag også, så skal jeg skrive opp litt, husker bare at den er til salgs, men for hvor mye husker jeg ikke.

Eller til Katarn og Kaz, takk for hyggelige tilbakemeldinger.

- BMW E30 320i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte spess det av bmw'n bakfra så du ser bredden.. Har du litt info om det tekniske?

Dette er en av de to "M3'ene" som Helge vik har (for alt jeg vet kan han ha flere) Den ble kjøpt fra Tyskland i vinter tror jeg, breddet der men fikk ny farge i Norge. Den har en 3.6 l M5 E34 motor, bredding og motor er godkjent, tror han begynte i sommer med å sette den til 280 000, så sto den til 250 en stund, så sto den vel til 200 på Våler forrige helg, og denne helga sto den til 239 000.

Mer info her;

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=64379

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kommer det noen bilder fra gatebil på lørdagen.

Og de fleste bildene finnes i 2045 x 1536 også, om noen skulle være intresserte.

HPIM0563.jpg

HPIM0576.jpg

HPIM0606.jpg

HPIM0619.jpg

HPIM0627.jpg

HPIM0637.jpg

HPIM0672.jpg

HPIM0673.jpg

HPIM0697.jpg

HPIM0722.jpg

Resten av bildene finnes her: http://photobucket.com/albums/b153/Sea_West/gatebil%20sept/?start=0

- BMW E30 320i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig bra bilder! Legg ut fra søndagen og ;)

Om du ser den siste posten min så er det fra søndagen der, men la ikke ut så mange direkte, pga av at det ligger en del fra søndagen i en annen tråd her.

Er ikke værre enn og trykke seg inn på linken og se alle bildene.

- BMW E30 320i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nå 925 personer som har sett denne tråden, og photobucket kontoen min er nede i en måned. pga at det har vært for mye trafikk der, men bare 5 stk som har kommentert bildene mine :hammer

hehehe, begynner bare og lure litt liksom.

Edit: glemte og skrive det i det første innlegget mitt, jeg har takknemlig for ALT av tilbakemeldinger, noe dere lurer på, osv ikke sitt inne med noe;)

- BMW E30 320i

Lenke til kommentar
Del på andre sider