Porschy Skrevet April 5, 2003 Rapporter Share Skrevet April 5, 2003 hmm... noen her som vet om noen fete body kits til 190'r ?? hadde tenkt meg noe bøst på denna bilen: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Porschy Skrevet April 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2003 alle 190'r er jo like inni da, så vet du hvor mye det er for det hele skinninteriøret da? altså bak og forseter ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MJ_Speed Skrevet April 6, 2003 Rapporter Share Skrevet April 6, 2003 sjekk http://www.tuningstore.no ... ikke mye de hadde til din bil men de er ganske billige etter hva jeg vet :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet April 6, 2003 Rapporter Share Skrevet April 6, 2003 Denna karen har jo skinn int. til salgs!! http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=9396 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eye Candy Skrevet April 6, 2003 Rapporter Share Skrevet April 6, 2003 Du må jo bare kjøpe deg evo 3 kittet da Hehe....ihvertfall vis du liker mye plastikk Siter :pimp EYE CANDY :pimp :titties: RACING :titties: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Porschy Skrevet April 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2003 skal jo kjøpe evo3 kitet, også kjøpe meg en liten turbo, men også et satans effekt annlegg. har finne det allerede, en 5tommers potte, lagt direkte fra turboen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Porschy Skrevet April 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2003 vært ute å lagd film, i skogen?? ossen film ? bil film el.? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenS Skrevet April 6, 2003 Rapporter Share Skrevet April 6, 2003 Originally posted by Merce vært ute å lagd film, i skogen?? ossen film ? bil film el.? Hvis det ikke var bilfilm, hva var det da??:D Siter - Golf Gti 99mod x BMW 318is 96mod x Polo 6N 95mod http://www.aalesund-gatebilklubb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Porschy Skrevet April 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2003 Det blir bøst vettu, håper at du gir meg linken til den sånn at jeg kan se den.. Hilux som burner rundt i skauen = moro ? regner da med det hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet April 16, 2003 Rapporter Share Skrevet April 16, 2003 Har en 190 med original AMG styling, ganske lav, breit og fet front vinge og en hekkspoiler med brukbar størrele, kan byttes med din front fanger og et lite mellomlegg. det er hvit da, front vingen rygget jeg av i snøen, så den er litt lappa sammen, men med litt arbeid kan den bli ganske fin. Den er bare en bruksbil så styling er bare upraktisk, hekkspoileren syns jeg var så stygg at den ligger i garasjen. Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Porschy Skrevet April 16, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2003 har du noe bilde eller ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hatsu Skrevet Mai 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2003 Originally posted by Merce skal jo kjøpe evo3 kitet, også kjøpe meg en liten turbo, men også et satans effekt annlegg. har finne det allerede, en 5tommers potte, lagt direkte fra turboen! ..:rolleyes: kremtyyyyy...... regner med at det bare var en spøk?? 5" dumpipe og rør bakover?.. lol Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg