Gå til innhold

Honda S2000

Ranger emnet

MSpeed

Anbefalte innlegg

Ble nice dette, liker Honda S2000 i original, og denne er enda penere og finere. Kan ikke se noen feil. Du kan nok ikke gjøre dårlige modder...

Porsche er best !!!!!!! Beste Porsche: Carrera GT !!!!

Gran Turismo 4 Game Status: 100 % !!, 279 biler, ca 3,190,000 Cr. ca 36,600 A-spec pts.

http://www.mustiracing.tk, http://www.freewebs.com/mustiracing

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her kommer en kjapp mod fra meg. sånn ca 1 time. Det meste er brushet. er heller ikke så mange forandringer men jeg syns at denne bilen er fet nok fra før av...

Kan jeg spørre hva som er brushet? For meg ser det bare ut som om du har bytta seter, ny farge, fiksa lysa og gjort den breiere ved å dra bilde utover...

Fin mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg spørre hva som er brushet? For meg ser det bare ut som om du har bytta seter, ny farge, fiksa lysa og gjort den breiere ved å dra bilde utover...

Fin mod

Har ikke gjort bilen noe breiere enn den egentlig er. Det jeg har brusha er, lyktene og fjerning av skiltet. og det er jo egentlig det meste som er forandret. fargen er halveis "brush" og halveis c&p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for og være meeeest pirkete, hadde ikke klart det samme selv.

Trur det er en liten ting du Har glemt/ driti i eller noe i den duren, men bilen er så fin ellers så jeg synes du burde fjerne refleksen ifra ryggelysa i bak sjermen:):):):) vet jeg er mega pirkete, men slik er jeg bare:):) he he

1985 Toyota Corolla AE86 Drifte Prosjekt Solgt Infotråd

2006 Touran highline 1,9tdi dsg

1981 Toyota Starlet Kp61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for og være meeeest pirkete, hadde ikke klart det samme selv.

Trur det er en liten ting du Har glemt/ driti i eller noe i den duren, men bilen er så fin ellers så jeg synes du burde fjerne refleksen ifra ryggelysa i bak sjermen:):):):) vet jeg er mega pirkete, men slik er jeg bare:):) he he

Du bare måtte se det ja!!:P vet om den feilen men lysten og tiden til å modde har vært liten i det siste og orket bare ikke å fikse det nå.. kanskje det kommer en liten update senere, får se;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider