Gå til innhold

Audi 80 16V Quattro 1991

Ranger emnet

KaffeKarsK

Anbefalte innlegg

Da var det vel på tide at jeg fikk en løpende trå om Audi prosjektet mitt :)

Her er et par bilder av bilen så langt:

DSC00233.jpg

DSC00232.jpg

DSC00234.jpg

Bilen er av en jubeleumsutgave, så det er en annen front på den. Jubeleumsmerket ser du på et av bildene (under quattro merket bak). Motoren som står i er en 16V 140hk.

Baklyktene er sotet (skal bytte lyktene etterhvert), front blinkersene er byttet til hvite glass og bilen er lakert helt ned. Og musikkanlegg har den selvfølgelig yodude

Akkurat nå holder jeg på med carputer'n ;)

Her er skjermen som ankommer mandag:

809GL80NPT.jpg

Playstation'en er også på tur inn i bilen.. Først skal jeg få satt inn skjermen, deretter koblet til playstationen (så snart adapteren kommer). Så skal selve pc'en inn.. Ettersom den koster en del 1000-lapper, har jeg konsentrert meg først å fremst å få inn skjermen og playstationen.. men den kommer.. den kommer :D

Etter at carputern er 100% ferdig, skal baklyktene skiftes..

Så jeg har noen småting å pjuske med de kommende dagene :)

Bildene av carputer prosjektet kommer i løpet av neste uke :D

[o] Nissan Almera 1,4 100hk Sedan 1998

[x] Audi A4 1,8 Turbo Quattro 1996 STV [sOLGT]

[x] VW Passat 1,9TDi Syncro 1997 [solgt]

[x] Golf 2 Syncro 1990 [sOLGT]

[x] Audi 80 16V Quattro 1991 [sOLGT]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøft prosjekt du har på gang. Jeg bare måtte registere meg når jeg såg bilen din. Hehe, har en 1990 1.8s selv, så, dette kan bli intresangt å følge med på.

Flott bil dette, heldig du som har en god motor og. Hehe, men. Lykke til med prosjektet, kjekt at noen prøver seg mer på carputer. :thanks

Audi A4 2.8 Quattro

XAudi 80 1.8e Quattro

XAudi 80 1.8s

Audi S1 - Could you understand the beauty of the beast

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir en liten oppbrems i carputer prosjektet, på en liten måned.. Dette er pga. nippelen til bremsecalipteren var rustet fast.. var på verkstedet å prøvde å få ut nippelen, men den var rustet bom fast.. Så da blir det ny calipter :/ Men playstationen er koblet til skjermen i bilen, venter bare på festet som jeg henter Lørdag.. slenger opp bilder i løpet av helgen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal feste skjermen i morgen, ettersom jeg ikke har fått med til jernvareforretningen i arbeidstida.. men i morgen slutter jeg 14.00 på jobb, å tar turen ned for å få de rette skruene..

70904.jpg

Har denne dashmounten liggende i garasjen som jeg skal skru festet som fulgte med skjermen på.. Legger opp bilder i løpet av helgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider