Gå til innhold

Bamsemoms: Mistet lappen :(

Ranger emnet


Bamsemoms

Anbefalte innlegg

Her har du gjort feil fra dag 1! Du skulle aldri levert fra deg førerkortet, og når du først har gjort det skulle du laget mest mulig bråk! Hva oppnår du egentlig med å vente?

 

Hva gjør du når snuten står med lappen står med lappen din i hånden, og du sier at du skal ha den tilbake?

Lage bråk i en sånn sak kan føre til at ting bil værre.

Det jeg kunne ha gjort tidligere er å ha kontaktet en advokat. Det skulle jeg ha gjort med en gang

 

Jeg vet ikke hva du tenker, men lage mest mulig bråk høres ikke bra ut i mine ører. Politiet er rasshøl, vis du driver å bråker med dem.

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 275
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hva gjør du når snuten står med lappen står med lappen din i hånden, og du sier at du skal ha den tilbake?

Lage bråk i en sånn sak kan føre til at ting bil værre.

Det jeg kunne ha gjort tidligere er å ha kontaktet en advokat. Det skulle jeg ha gjort med en gang

 

Jeg vet ikke hva du tenker, men lage mest mulig bråk høres ikke bra ut i mine ører. Politiet er rasshøl, vis du driver å bråker med dem.

Du forlanger i hvertfall et papir på at han har tatt den! Jeg har vært i denne situasjonen selv! Det hjalp faktisk å bli forbanna, er du atten år å står med lua i handa, da gjør de akkurat som de vil, setter du hardt mot hardt skjønner de at du kanskje går videre med saken, og da sørger de for at alt går riktig for seg

Du synes ikke at politiet har vært rasshøl så langt altså? Det ewr ikke forbudt for andre å være litt rasshøl eller.. Ring avisa med en gang

Bilforumet.no
Moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fatter ikke hvorfor det er noen vits i å gå til avisa jeg.. gjør ikke saken noe bedre det heller.. er jo ikke akkurat en unik sak, så tviler på at avisa gidder å skrive noe om det.. skjer over alt detta her..

 

 

men hvis alt som er skrevet av bamsemoms er sant, så burde han hatt lappen pr.dags dato.. og kjørt rundt med et stort glis..

 

Satser på at alt ordner seg til slutt! for hvis politifyren virkelig er seriøs. så trekker han anmeldelsen og gir deg tilbake lappen!

Golf II 16vT Syncro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stygge purk. hadde du bodd i usa kunne du saksøk de får det da, siden de ikke har no sak, var ei i usa som sak søkte en microbølgeovn firma får at det ikke stod noe advarsel på den om at man ikke kan varme hunder der. som hu prøvde og mistet hunden sin. sorry litt OT.

-BMW e30 320 tramp drifter posjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stygge purk. hadde du bodd i usa kunne du saksøk de får det da, siden de ikke har no sak, var ei i usa som sak søkte en microbølgeovn firma får at det ikke stod noe advarsel på den om at man ikke kan varme hunder der. som hu prøvde og mistet hunden sin. sorry litt OT.

 

Jeg kan legge til en ting på den historien.

Henne hadde altid tørket hunden i vanlig om, men microbølge varmer produktet fra sentrum og inn.

 

Det er derfor det står i alle manualer at man IKKE skal putte dyr i mircrobølge om.

 

hehe..

 

Litt off topic

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan legge til en ting på den historien.

Henne hadde altid tørket hunden i vanlig om, men microbølge varmer produktet fra sentrum og inn.

 

Det er derfor det står i alle manualer at man IKKE skal putte dyr i mircrobølge om.

 

hehe..

 

Litt off topic

 

Finfin formulering der bamsemoms! :thumb

Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stygge purk. hadde du bodd i usa kunne du saksøk de får det da, siden de ikke har no sak, var ei i usa som sak søkte en microbølgeovn firma får at det ikke stod noe advarsel på den om at man ikke kan varme hunder der. som hu prøvde og mistet hunden sin. sorry litt OT.

 

enda mer OT, det var en katt! hehe, gamle damer pleier å la ovnen stå på litt varme så kattene kan varme seg når de er våte..

1999 -Audi tt 1,8 turbo

1988 -Audi 100 2,3l (til salgs)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enda mer OT, det var en katt! hehe, gamle damer pleier å la ovnen stå på litt varme så kattene kan varme seg når de er våte..

 

Til info velger jeg ikke å lege ut mer om saken på en liten stund, da jeg mistenker onkel for å sitte her å lese tråden min. Siden regnummere mitt er meget synelig på bilde og at det ikke er så mange med en sånn bil i Drammen.

 

Jeg sier ikke hvorfor, men jeg velger å gjøre det. Regner folk forstår dette.

:thanks

 

Takker alle som har fulgt med

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til info velger jeg ikke å lege ut mer om saken på en liten stund, da jeg mistenker onkel for å sitte her å lese tråden min.

 

Jeg sier ikke hvorfor, men jeg velger å gjøre det. Regner folk forstår dette.

 

:thanks

 

Takker alle som har fulgt med

 

Lykke til videre iallefall! Tror du har ganske god støtte fra forumet her. :thumb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til info velger jeg ikke å lege ut mer om saken på en liten stund, da jeg mistenker onkel for å sitte her å lese tråden min. Siden regnummere mitt er meget synelig på bilde og at det ikke er så mange med en sånn bil i Drammen.

 

Jeg sier ikke hvorfor, men jeg velger å gjøre det. Regner folk forstår dette.

:thanks

 

Takker alle som har fulgt med

 

Var det ikke 50 km/t allikevel, kanskje? Neida, bare tuller. Lykke til videre og håper du snart kan kjøre igjen! :cab

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår