Gå til innhold

Bamsemoms: Mistet lappen :(

Ranger emnet

Bamsemoms

Anbefalte innlegg

• Svar 275
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

send en pm til trio her på forumet, han har en kjempe god advokat. han har fått igjen lappen 4 ganger på 1 år!!!

Skal se hva jeg gjør. Bare tenke litt på det.

puke

Blir bare så kvalm. Men takk for tipsene.

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest gjennom tråden din her Bamsemoms, og det er en ting som slår meg:

Hvis du ærlig og oppriktig mener at du ikke har gjort noe galt, hvorfor ikke stritte mye mere i mot?

Jeg har selv gått rettens vei med min sak, og tapt. Saksomkostningene kom på HELE 500kr.

Dette var da en hel dag i retten, MED befaring og bruk av ikke mindre enn 3 biler..

Ut fra det du beskriver er det ikke tvil om at du skal ha igjen lappen.

Det er så utrolig mange ting som taler for din sak. Men "føler" på en måte at det er noe her du ikke forteller oss..?

Dette med begrunnelse av at hvis du hadde hatt så sterk sak som du forklarer OSS her, så ville advokaten din (om han er noenlunde oppegående) presset vesentlig mye mer på for å få denne saken gjennom retten. Mulig jeg tar feil, og advokaten din suger balle..

Jeg håper for all del at du får igjen lappen din. Føler med deg hellothere

1999 BMW E46 320d - Konebil

1991 BMW E36 320i 24v Sedan - Go'bilen m/M50B25 & respirator

1988 Ford Sierra 2.0CL - Vinterkjelke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som jeg har sakt er fakta. For min del ønsker jeg saken ute av verden fort som mulig, advokaten har gitt meg denne anbefalingen ut i fra det han har hørt fra politiet.

Jeg er rett å slett dritt lei alt som har med politiet å gjøre, og jeg håper at jeg får redusert straffen.

Advokaten har jeg fått anbefaling av bekjente av familien min, og jeg stoler på det han sier til meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... advokaten har gitt meg denne anbefalingen ut i fra det han har hørt fra politiet.

Øhh... :wonder HVEM er det advokaten din representerer egentlig? DEG eller politiet?! uhhmmwhat?

Nei, se til å bytt til en advokat som driver med rettsikkerhet, personvern og bilister! :boxing

Jeg vil ikke si noe stygt om verken han eller slekta di, og det kan hende han er jævla flink på det han kan. Men vi som ikke har møtt han personlig føler at han ikke er så veldig på din side. Ser for meg en offentlig oppnevnt forsvarer i en amerikansk b-film... Er snart så jeg starter kronerulling for å få inn Stor Herlig Straff i skranken! helpme

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg inn i rekken av de som mener følgende ting:

1. Enten er det noe du ikke har fortalt her.

2. Advokaten din er virker lat. Han burde jo virkelig ta på seg en slik sak som det skulle være null problem og vinne..

Og foresten, når man er i rettsak mot politiet, altså en offentlig motpart, så er vist saksomkostningene ganske lave, hvis ikke noe.

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

zzwithstupid.gif

Må være kjipt å bli fri for lappen og den bota er sure penger å betale. Og det er jo ingen grunn, i hvertfall ingen god grunn til at du skal betale eller bli fotgjenger. Men klart det blir jo din sak hva du gjør videre. Men som sagt før man skulle jo tro at du stiller meget sterkt her..

¤ 1986 Mercedes-Benz 190E 2.3-16 - Solgt ¤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

zzwithstupid.gif

Må være kjipt å bli fri for lappen og den bota er sure penger å betale. Og det er jo ingen grunn, i hvertfall ingen god grunn til at du skal betale eller bli fotgjenger. Men klart det blir jo din sak hva du gjør videre. Men som sagt før man skulle jo tro at du stiller meget sterkt her..

Er det jeg mente også, men som dere vet kan politiet være noen rasshøl uten like. Jeg følger bare advokatens råd i denne saken. For tiden ønsker jeg saken ut av verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville gått rettens vei så lenge jeg veit jeg har mitt på det reine... skal jo ikke godta alt her i landet heller da...

sjangsen med å få saksomkostningene på seg hadde jeg ikke tenkt på, har man en sak som man veit man har rett i så ser jeg ikke vitsen med å tvile å gå rettens vei enda politiet stiller mye sterkere...

bare det at det ikke finnes måling osv så er saken alt i alt veldig tvilende... kan være snuten hadde en dårlig dag, ikke fått seg noe på lenge og måtte la dette gå utover en osv...

mitt råd. kjør løpet helt ut... jeg hadde ikke tvilt...

men skjønner deg oxo pga du kan få deg en smell i værstefall om du skulle tape...

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skaff deg en advokat som er interessert i å jobbe, og du får igjen lappen. De har jo ingenting å ta deg på!

Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skaff deg en advokat som er interessert i å jobbe, og du får igjen lappen. De har jo ingenting å ta deg på!

Nå skal jeg fortelle dere en ting.

Advokaten har en sønn som jeg kjenner, denne advokaten er en real fyr som ikke ønsker å suge penger ut av meg. Med tanke på min intekt og at jeg er student. Ut i fra hans erfaringer med slike saker så blir det ord mot ord uansett hvor mye jeg legger fram og han vinner pga retten er staten, og staten er snuten. Han ønsker å gi meg et sikkert og billig alternativ ut i fra situasjonen.

Der er som sakt mye letter for dere å si hva man skal gjøre, så lenge dere står på trygg runn og på avstand.

Hadde jeg hatt mer penger og tid, så hadde jeg nok tatt vurderingen ved å dra dette inn i rette.

Jeg skal også snakke med politijuristen i morgen for å se om vi kan komme til ordning. Har et ønske om å få redusert boten pga intekte etc.

Jeg kunne gjærne ha fått litt støtte i all min motgang jeg har for tiden.

MVH

Marius

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei marius, vi støtter deg vi, det tror jeg det er enighet om. Dette er tross alt en vurdering du må foreta deg, om du vil være uten førerkort i 3 mnd(?) eller satse på rettens vei. Jeg har selv brukt advokat før som var venn av meg, og som ikke tok honorar for jobben. Det ligger i kortene at han måtte prioritere sin jobb i advokatfirmaet og heller bistå meg når han hadde tid. Sånn er det dessverre, advokater er ikke billige, men de er til stor hjelp.

Alt i alt, dreier det seg om økonomi som mangt annet i livet.

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir rett og slett irritert og frustrert av å lese detta her :shake

Jeg vet hvor du ble stoppa, sånn cirka ;) Og det er et stykke igjen til krysset, hvor det er en dump som hvertfall du må bremse foran. Jeg veit også at bilen din lager bra med lyd når du kommer. Har en kamerat med 240 som brummer ganske greit, helt original motor men eksos-anlegget er litt modifisert. Ikke noe trimming og heller ingen hull av noe slag så det er 100% lovlig. Var en gang for snart 2 uker siden han og jeg kjørte i lag, han foran og jeg etter, hvor han dro på litt når han skulle over holmenbrua her i drammen. Da var det frem med litt blålys og en bil fulgte etter oss over hele holmenbrua og videre forbi shell. De stoppa han, ba om vognkort og førerkort, satte seg inn i bilen sin og kom ut et par minutter etterpå med tingene hans og bare dro igjen. Wtf lissom alacocaina Nei... bare begriper det ikke jeg. Snut er UT sier jeg bare...

Mvh Tony

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner jo at du er redd for å sitte igjen med svarteper her, men du har jo 2 vitner( dama som satt på, og han mopedfyren) som kan stadfeste at du ikke kjørte farlig eller hensynsløst. Tar de lappen din på det her, blir det jo som å si at en( ikke 2:) ) politimann kan gå bort til deg og ta lappen, finne på en bogus grunn, og du har ingenting å si imot?? Fight for your right!

Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår