Gå til innhold

Bamsemoms: Mistet lappen :(

Ranger emnet


Bamsemoms

Anbefalte innlegg

  • Svar 275
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Altså, den paragrafen jeg siterte, var ikke til Bamsemoms, men til Precious :)

 

Enda en slik flott paragraf :O

 

Hva med råning da? meningsløst? bot? lappløs? hehe :D

 

Han snuten la ikke vekt på feil felg/dekk dimm, mala baklykter, for lite ratt, ikke godkjent senkesett i vognkort (hadde tuv) og kanskje litt småtteri, ikke CO testet etter effektanlegg å sånt.

 

Men ellers var han en drittsekk på en måte, for jeg liker ikke å ha politi bak meg og ihvertfall ikke om de følger etter meg.

VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder

[x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja politiet har en tedens til å mikse sammen lovene.

 

En ting jeg kom på i stad er at han politi mannen viste ikke kortet sitt, noe han skal i det han spør om lappen. Var jeg som spurte om navnet hans i det han hadde tatt fra meg lappen at jeg fikk se det kortet.

 

I min sak er det så mange ting som er gjort galt. Vis de vil ha en retsak så skal de få lov til det. Men da er de jaggu meg dumme.

 

Men som jeg sier og som noen andre sier. Det blir bare værre å hisse seg opp.

 

Men jeg kommer til å ta kontakt med advokat vis jeg får negativt svar fra de blå mennene.

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

neineinei.. blir bare mer å mer fortvilt når jeg leser dette her! går selv å håper på å få billappen snart..gr. utsettelse, nærmer seg styggfort nå:D

 

men 1. snakk med advokat FØR du snakker mer med politi.

2. de har INGEN sak mot deg! og det med at "en politi kan indra et førerkort for 3uker uten videre" er bare piss. de må ha en grunn, og i ditt tilfelle, kan jeg GARANTERE deg at han ikke hadde noen grunn å inndra førerkortet ditt for! han kunne gitt deg mangellapp/visningslap på B.T. for jalla eksos, mn så lenge en solso snut, HØRER en bil, kan han ikke bedømme farten, han har ikke engang lov å skrive ut en liten bot, de må være to for å ha myndighet til det. i ditt tilfelle mener han at du kjørte for fort, for du kom med høy lyd, men du VET at du ikke kjørte for fort, og lyden komme av motoren din, med den eksosen, og du får frem åsen du greide bremse, om så er ta med bilde som viser ingen bremsespor(evt la han være med deg og peke hvor du må ha hatt denne kraftige nedbremsingen) og når INGENTING kan vise at d har kjørt for fort, blir det ord mot ord, og ifølge den norske lov, skal tvilen alltid komme siktede til gode, derfor skal du ha lappen igjen så fort som mulig! men hadde de vært to derimot, så hadde de kokt sammen en god røverhistorie, og det hadde vært ditt ord, mot deres, og da kunne du nok belage deg på å kjøre buss..

 

 

*men alle dere andre, vær så snill å husk dette! når de sier du skal miste lappen, ikke godta inndragelsen! og notèr tjenestenummer, til den du snakker med. så ved første anledning, kom i kontakt med en advokat, og finn ut åssen landet ligge, husk(gjerne notèr) absolutt hvær minste detalj! ALT. og om advokaten sier du er ute å kjører, så får du bare erkjenne strafeskyld, å gjøre det du kan for å få tiden til å bli kortest mulig!

 

beklager langlangt innlegg, men hadde mye på hjertet! skulle så gjerne ønsket deg lykke til bamsemoms, men tro meg, det trengs ikke! er snakk om kun kort tid før du er på veien igjen;)

 

mvh en som har mista lappen 2ganger før jeg ble 18;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja politiet har en tedens til å mikse sammen lovene.

 

En ting jeg kom på i stad er at han politi mannen viste ikke kortet sitt, noe han skal i det han spør om lappen. Var jeg som spurte om navnet hans i det han hadde tatt fra meg lappen at jeg fikk se det kortet.

 

I min sak er det så mange ting som er gjort galt. Vis de vil ha en retsak så skal de få lov til det. Men da er de jaggu meg dumme.

 

Men som jeg sier og som noen andre sier. Det blir bare værre å hisse seg opp.

 

Men jeg kommer til å ta kontakt med advokat vis jeg får negativt svar fra de blå mennene.

Politiet har gjort noe de ikke har lov til, da blir det feil at du skal straffes! Hent igjen førerkortet med en gang

Bilforumet.no
Moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, Bamsemoms, fikk du noen bot? Glemte å spørre om det.

 

fikk ikke noe bot. Fikk ingen ting. Han bare tokk lappen den wannebe robocop duden.

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy F*** som jeg hater sånne folk som tror at lyd= høy fart! Er nok en slik en du har kommet borti... Omtrent alle uten bilinteresse er sånn virker det som.

Og da folk hører turtall(Vtec) i tillegg, wow!

Vært borti d noen ganger selv for å si det sånn, men aldri mista lappen da..

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er da merkelig fremgangsmåte, tar lappen din men ikke noe forelegg. Sa han hvor fort du hadde kjørt da? Eller sa han at du ville bli anmeldt?

 

Han sa ikke hvor for jeg hadde kjørt. Og han nevnte bare at jeg ville høre noe innen 3 uker.

 

Venter bare på at de skal ringe meg. Regner med en tlf i morgen eller på fredagen.

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du ikke hørt noe fra dem imorgen så stikk ned og krev lappen tilbake.Dem har ingenting på deg!

 

Sant det. Men jeg regner at det er bedre på Svalbard. Får se. De får ut uke på seg til å ringe. Vis ikke drar jeg ned å ber om å få den. Men det gjelder å være ydmyk i en slik sak. Selv om jeg ikke ønsker å være det.

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høres jo helt villit ut! damndamn

Nesten for godt til å være sant. Trodde ikke sånt var mulig.

Bare sånn jeg hører om skjer i fjerne land..

 

Men som alle har sagt før meg, her har du all rett på din side!

Har du en jobb så skal du kreve full oppreisning i form av tapt arbeidsinntekt, og ting som du har blitt forhindret pga av lappløshet.

 

ALDRI gi deg. Full pakke med alle virkemidler helt til du har alt på det rene.

Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar


http://www.youtube.com/oddisPProductions

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår