mofflar Skrevet September 18, 2005 Rapporter Share Skrevet September 18, 2005 Hvor mye kan man trimme en isusu 1,7td? Hva er org. ladetrykk? Hvor mye kan man stille opp? Og hva må man gjere med diselpumpa forhold til trykk økinga? har lett på forumet men finner inge fakta.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten 3 Skrevet September 18, 2005 Rapporter Share Skrevet September 18, 2005 Er ikke så mye å få gjort uten å bytte ut deler. Du kan justere opp dieselpumpa slik at den får mere diesel. Stor forskjell vis det ikke er gjort. Går billigere også, slipper å tyne og dra så mye. Kan vel også justere på wastgate`n også. Går jo ikke så veldig bra orginalt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mofflar Skrevet September 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 Ja jeg vet de. Men kor mye man kan stille opp diselpumpa vet jeg ikke... Er det ikke noen som vet d da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten 3 Skrevet September 20, 2005 Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 En 1/4 delsomdreining på mengdeskruen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mofflar Skrevet September 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2005 Får prøve d.. Takker :drive2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UrGe-BoY Skrevet September 23, 2005 Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 Kor mykje bedre går bilen ved å gjere dette..? Er det nokon risiko å gjere det...? Nokon som har erfaring med det..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mofflar Skrevet September 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2005 Jeg har ikke rukket å få den oppstilt enda, så jeg vet ikke kor godt de går... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UrGe-BoY Skrevet September 24, 2005 Rapporter Share Skrevet September 24, 2005 Jeg har ikke rukket å få den oppstilt enda, så jeg vet ikke kor godt de går... Du får gi ein tilbakemelding når du har testa det ut :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg