Gå til innhold

Blå parklys?

Ranger emnet

Tommeliten

Anbefalte innlegg

Måtte bli som Jonte sier en pære hette eller noe..Men TSI selger noe som heter noe som pærelakk faktisk..Til parklys og inst. lys..Koster en hundrings, de selger også pærehetter til 30kr paret..Om dette er jalla eller ikke vet jeg ikke..men kostet ikke all verden da!

X: 2002 Yamaha R6

X: 2000 Golf

X: 1999 Audi TT

X: 2000 Golf 4 Jubileum

X: 1998 Golf 4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Kid-A

Hetter funker bra!

Var den første i Moss med farga parklys, i 1993!

Grønne parklys, gule hovedlys, grønn og gul graphics på bilen, grønne felger på ene sida, gule på andre...

Verden går heldigvis framover!

Takk for det!! hehehe:D :D sombrero

www.teamvolkswagen.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Kid-A

Hetter funker bra!

Var den første i Moss med farga parklys, i 1993!

Grønne parklys, gule hovedlys, grønn og gul graphics på bilen, grønne felger på ene sida, gule på andre...

Verden går heldigvis framover!

Det er faktisk en av de tøffeste boblene jeg har sett!

Bilforumet.no
Moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var vel en av de første i oslo med toppstripe,fargede park og helrøde baklamper+sjakkbrett dekor i 1992 selv...

jeg har alltid brukt transparent tamia lakk.koster 20kr og holder til ca 60 pærer!!!får kjøpt den i alle farger hos hobbybutikker

sint e36 touring til salgs

vr6 bunnpanne ønskes kjøpt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Tommeliten

Hvor får man kjøpt sånne blå parklys..har sett noen som kjører rundt med det, og det er jo virkelig stilig. tenkte å kjøpe et selv, noen som vet hvor de selger?

Harry? Det er jo bare pynt. Akkurat som å pynte juletreet etter min formening.

Men man får kjøpt Diode pærer som passer i sokkelen til Park Pærer. Disse lyser imponerende kraftig. Jeg kjører med slike på en Rød Opel Zafira.

Ser at du er ifra Bergen. Løp og kjøp på AST performance da vel. :)

200 spenn for 2 stk.

Pærehetter er harry. For de lyser nesten ikke. :P

^RaCk^ @ Efnet

Robert Krondorfer

]

Lenke til kommentar
Del på andre sider