VeilSide Skrevet September 18, 2005 Rapporter Share Skrevet September 18, 2005 Etter vi skifta navn til Sandnes og Stavanger Gatebilklubb så er vi litt i beite etter ny logo o.l. Dialektadvarsel : http://www.race4fun.net/portal/index.php?option=com_simpleboard&Itemid=28&func=view&id=6708&catid=5 Siter "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeilSide Skrevet September 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 Vi gir bort ett eksemplar av High Octane til det forslaget som blir benyttet ;) (ikke noe kopigreier da jeg har bestillt ett eksemplar som jeg gir bort i "premie") :D Siter "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet September 19, 2005 Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 hvilken størelse hadde du tenkt deg? og hvordan farger? Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet September 19, 2005 Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 jeg kan fixe en i mårra. noe som skal være med? farger eller noe? bilder? Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeilSide Skrevet September 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 Visittkortstørrelse? Nei men alle innspill mottas med takk. En kan jo bare lage det slikt en selv ville hatt ett eget medlemskort eller logo. Er i den forstand ikke noen krav men å dekorere ett medlemskort med border, roser, masse masse (gjerne hele fargekartet) er ikke så hipt ;) Siter "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet September 19, 2005 Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 fikk laget en kjapp en ikveld. får se om jeg har bedre tid til å lage en bedre en imorgen... Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeilSide Skrevet September 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 Virka litt tøff den der ;) Men så tenkte jeg på litt andre ting. Det som kan være praktisk på f.eks ett visittkort er kanskje pittelitt plass å skrive ned notis om det skulle være ønskelig? Men den du laga der er sånnt helt kurant oppsett å bruke som weblogo :D Siter "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet September 19, 2005 Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 Virka litt tøff den der ;) Men så tenkte jeg på litt andre ting. Det som kan være praktisk på f.eks ett visittkort er kanskje pittelitt plass å skrive ned notis om det skulle være ønskelig? Men den du laga der er sånnt helt kurant oppsett å bruke som weblogo :D Baksiden? X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet September 19, 2005 Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 liker nøytrale farger:) Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet September 19, 2005 Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 Er det ikke svært upraktisk med sort bakgrunn i forhold til kostnader? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeilSide Skrevet September 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 Hva med å eventuelt legge skrift oppe og på venstre side for å ha ett slags åpent felt nede til høyre? Og sort er kanskje litt upraktisk vist vi har medlemmer som finner ut dem vil printe egne visittkort ;) Om medlemskort og visittkort mest mulig like er også bra :) Iallefall tusen takk for innspill :) Som sagt så får "vinneren" ett eksemplar av High Octane Scandinavia hellothere Siter "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrej1 Skrevet September 19, 2005 Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 Her er mitt forslag Medlemskort: foran bak nederst på delen foran tenkte jeg det kunne stå en internettadresse eller noe. Det kommer flere ting snart Siter quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrej1 Skrevet September 19, 2005 Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 Visitkort: foran bak Siter quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet September 20, 2005 Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 mekka en logo, enkel men tøff, kan også mekke visittkort og div. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg