Mondeo Skrevet April 5, 2003 Rapporter Share Skrevet April 5, 2003 Er det noen med photoshop som klarer og senke denne 40 mm! Så nøye er det vel ikke men hold det kjørbart! Dessuten skulle den gjerne vært sort, ikke grå! Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finepix Skrevet April 5, 2003 Rapporter Share Skrevet April 5, 2003 Litt fort gjort da men... :) Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suggen Skrevet April 5, 2003 Rapporter Share Skrevet April 5, 2003 Sorry, men lakkerer'n var syk...og jeg fikk bare tak i 40cm senkesett, sendte den en tur innom sotfilmspesialisten også da, som plaster på såret! Siter '93 mercedes 320TE '03 peugeot 206sw '68 white M6 '64 amazon HGV osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet April 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2003 Takk! Tror jeg går for 40 cm jeg!:D :D :D :D Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet April 6, 2003 Rapporter Share Skrevet April 6, 2003 her da? Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ronsk Skrevet April 6, 2003 Rapporter Share Skrevet April 6, 2003 her er ett forslag..:cool: Siter R.S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg