Gå til innhold

Svenskregistrert Impreza på Gatebil..

Ranger emnet

Marvil

Anbefalte innlegg

Var på Gatebil igår, og i et av telta som stod ved banen stod denne Subaru Imprezaen utstilt. Den er blå, svenskregistrert, og dekorert med "gul" dekor.

Grunnen til at jeg lurer er at jeg så denne (99% sikker på at det er samma bilen) bilen stående utafor jobben i Sogndal i sommer. Såg at han som kjørte den snakket med noen, men tenkte det var en turist eller lignende.

Noen som vet hvem det er sin, evt annen info om bilen..?

Noen bilder (ingen av hele bilen):

CIMG2328.JPG

IMG_0790.JPG

IMG_0789.JPG

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett denne to ganger i sommer.. en gang på Oppdal, hvor den passerte meg i grei fart.. jeg kjørte 30 i 70'n :p

Møtte den også nord for Steinkjer for en mnd siden..

Eneste infoen jeg har om den iallefall

1994 VW Golf TDK

2000 Yamaha Dragstar 1100

x 2006 Bombardier Outlander 800

x 2006 Bombardier Rally

x 1982 "Chewy" Corolla DX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eier av bilen er Lava electronic i fossegrenda Trondheim! Ja det er firmabil/demobil for alpine! . en kompis av meg som kjører denne til vanlig. jobben hannes går ut på å selge bilstereo å dra på biltreff for å "brife" derfor blir bilen observert litt rundt om kring.

det er forresten bare en orginal 2 liter som står i den! ca 200 hp? går greit men ikke best.

ett par bilder:

IM002367.jpg

IM002308.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider