Baron Skrevet Februar 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 Det hadde vært fin fint.... Har faktisk fått snusen i 1 original i sverige og en uorginal, pluss en i portugal, men det er litt langt foreløpig...kjenner ikke mye til deni portugal, så skal antagelig få ordnet noen bilder av den håper jeg....bare jeg får tak i eier på en måte..... Siter Det er kjedelig og vite alt, men ikke vite hvorfor!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poffs Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 Det hadde vært fin fint.... Har faktisk fått snusen i 1 original i sverige og en uorginal, pluss en i portugal, men det er litt langt foreløpig...kjenner ikke mye til deni portugal, så skal antagelig få ordnet noen bilder av den håper jeg....bare jeg får tak i eier på en måte..... såpass! det hørtes fett ut,kom med no info æ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baron Skrevet Februar 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 Vil ikke komme med så mye info enda....må se om det er riktige fakta, og de bilene i sverige har jeg sendt noen mail med nå, og han er ikke særlig villig til å selge foreløpig, men driver å varmer han opp litt til å komme med pris han må ha før han i det hele tatt vil selge. kan betale godt for rett bil. Har allerede satt igang salg av ett par av bilene mine, bare sånn i tilfelle han brå bestemmer seg for salg, slik at jeg har penger og ingen andre napper bilen forran nesa mi....... MEN TRO MEG DERE FÅR VITE HVA SOM SKJER !!!!! FORTSETT MED INNLEGG, FOR DET KAN JO HENDE JEG ER LIKE LANGT HVIS HAN IKKE VIL SELGE... hellothere Siter Det er kjedelig og vite alt, men ikke vite hvorfor!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet Februar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 dette høres BRA ut..... det ordner seg nok etterhvert ;) hellothere :D Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Februar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2006 Funderar på att sälja mina fälgar, med centrumbults låsning. Dimensioner: 9x17, Speedline 5eker. Äkta Grupp A som användes från 1987.. nav ink muttrar i rostfritt medföljer(Egentillverkade) Fälgarna är dåligt lackade och skulle behöva kärlek:) Om man är petig.. Bud men dock inga skambud.. Byte kan tänkas mot Compomotive MO 8X17 Et15+pengar eller feta bromsar.. Fälgarna finns att betrakta i Stockholm=Åkersberga Pm:a mig eller maila mig på re77@hotmail.com /Rikard Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baron Skrevet Februar 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2006 Funderar på att sälja mina fälgar, med centrumbults låsning. Dimensioner: 9x17, Speedline 5eker. Äkta Grupp A som användes från 1987.. nav ink muttrar i rostfritt medföljer(Egentillverkade) Fälgarna är dåligt lackade och skulle behöva kärlek:) Om man är petig.. Bud men dock inga skambud.. Byte kan tänkas mot Compomotive MO 8X17 Et15+pengar eller feta bromsar.. Fälgarna finns att betrakta i Stockholm=Åkersberga Pm:a mig eller maila mig på re77@hotmail.com /Rikard Hvor fant du den annonsen maxis Siter Det er kjedelig og vite alt, men ikke vite hvorfor!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poffs Skrevet Februar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2006 http://forum.turboperformanceclub.com/viewtopic.php?t=120903 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baron Skrevet Februar 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 takker poffs... Siter Det er kjedelig og vite alt, men ikke vite hvorfor!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baron Skrevet Februar 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 prøver finne ut litt mere om den i portugal nå...littlangt unna, men det er jo interesant :eek: :eek: Siter Det er kjedelig og vite alt, men ikke vite hvorfor!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenti Skrevet Februar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2006 Noe som kan være av inntrese for noen kansje? http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1004807 Siter Volvo 740 TIC 88 Mod (solgt) Volvo 740/940 16V Tic (solgt) BMW 318 is Coupe (Solgt) VW Passat 1,9 TDI Highline (Til salgs) Volvo V90 T-4R (Ny bilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Februar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2006 Noe som kan være av inntrese for noen kansje? http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1004807 vel,"gruppe-a" kamaksel,grenrør og råder er lite å skryte av.iallefall i 2006 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoekern Skrevet Februar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2006 vel,"gruppe-a" kamaksel,grenrør og råder er lite å skryte av.iallefall i 2006er vel ikke akkurat noe gruppe a motor av den grunn.... Siter Passat tdi 100tq camaro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GlennK Skrevet Februar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2006 AT motor? Forgasser i Grp. A? Ikke Volvo i hvertfall.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baron Skrevet Februar 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 Blir vel det gode gamle "rør sprutet" som jeg velger å kalle det..he he ikke noe gassere der i gården nei Siter Det er kjedelig og vite alt, men ikke vite hvorfor!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnPr00f Skrevet Februar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2006 Du sku' funnet en 242 med skikkelig grp-a sprut med traction-control+++ og alle de lysdiodene i dash'en. Jævli rått!! Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg